شیراز؛

دوران دفاع مقدس نماد همدلی و وحدت نیرو های مسلح است

فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: ثبات و امنیت امروز کشورمان مرهون ایستادگی ملت در دوران دفاع مقدس است.

دوران دفاع مقدس نماد همدلی و وحدت نیرو های مسلحبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ به نقل از روابط عمومی سپاه فجر استان فارس، سردار سیّد هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: دفاع مقدس برکات زیادی داشت در آن دوران خوداتکایی را یاد گرفتیم و امروز قدرت و نفوذ معنوی ایران در جهان اسلام متاثر از دفاع مقدس است.
وی با بیان اینکه اقتدار نظامی مانع تجاوز دشمن است نه تلاش سیاسی افزود: اقتدار نظامی ایران برای دشمنان انقلاب اسلامی پیام دارد و مورد رصد دوستان انقلاب اسلامی در داخل و خارج کشور نیز است.
غیاثی خاطر نشان کرد: هفته دفاع مقدس یادآور شهامت ‌ها، شجاعت‌ ها، شهادت‌ ها و ایثارگری های ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس است.
فرمانده سپاه فجر استان فارس ادامه داد: دوران دفاع مقدس نماد همدلی و وحدت نیرو های مسلح با ملت شهیدپرور ایران تحت فرماندهی رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) است.
وی با تاکید بر اخلاص و آمادگی کامل نیرو های مسلح خاطرنشان کرد: اگر دفاع مقدس نبود امروز دشمنان انقلاب اسلامی به خودشان اجازه می‌دادند به خاک کشورمان ورود پیدا کنند.
غیاثی تصریح کرد: وظیفه مهم رزمندگان اسلام انتقال حقایق دوران دفاع مقدس به نسل ‌های آینده است.
وی بیان کرد: ثبات و امنیت بی‌بدیل امروز کشورمان مرهون ایستادگی ملت در دوران دفاع مقدس است در دوران دفاع مقدس انسجام مردمی تحت پوشش بسیج شکل گرفت و بسیج وارد عرصه آزمایش میدانی و عملیاتی شد.
وی با تاکید بر اینکه بسیج محور استراتژیک نظام در ایجاد امنیت داخلی و دفاع در برابر تجاوز خارجی است عنوان کرد: محوریت قرار گرفتن بسیج ثمره حضور حماسه آفرین رزمندگان در دوران دفاع مقدس است.
غیاثی با بیان اینکه دوران دفاع مقدس مصداق بارز مدیریت جهادی و اتکا به توانمندی‌ های داخلی است گفت:  قداست حضور در عرصه مقابله با جنگ نرم فرهنگی و اقتصاد مقاومتی کمتر از حضور در دفاع مقدس نیست.
وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) در موضوعات مقابله با جنگ نرم فرهنگی و اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: پاسداران انقلاب اسلامی باید در این زمینه‌ ها پیشقدم باشند و اقدامات برنامه‌ ریزی شده و اثربخشی را طراحی و اجرا کنند.
غیاثی با بیان اینکه آمادگی همه ‌جانبه نیرو های مسلح هم بازدارنده و هم محرک است گفت: هیچ‌گاه نباید از دشمن اصلی که شیطان بزرگ آمریکا است غافل شد.
فرمانده سپاه فجر استان فارس تصریح کرد: در حوزه تاکتیک شاید مذاکره صورت بگیرد اما در حوزه مبانی با آمریکا مشکلات اساسی وجود دارد و نمی‌ شود با آن ها به توافق رسید.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار