شیراز؛

اعلام آمادگی استانداری فارس برای حمایت از احداث میدان مادر

مدیرکل دفتر بانوان و خانواده استانداری فارس گفت: آمادگی هرگونه حمایت برای احداث میدان مادر در شهر شیراز را داریم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ معصومه دستغیب مدیرکل دفتر بانوان و خانواده استانداری فارس گفت: دفتر بانوان و خانواده استانداری فارس همکاری‌ های خوبی با بنیاد فرهنگی بین‌المللی مادر داشته و همایش‌ های بسیاری را در سطح شهرستان ‌ها برگزار کرده و به همین دلیل این دفتر به‌ عنوان نماینده برگزاری همایش ‌های مادر در کل کشور انتخاب شده است.
دستغیب افزود: همایش ‌هایی مانند جایگاه و نقش مادر با بررسی علمیِ معضل ‌ها و مشکل ‌های بانوان راه‌ گشای سلامت و تندرستی آن‌ ها است و اگر نتایج این پژوهش ‌ها در اختیار مسؤولان قرار گیرد می ‌تواند در تصمیم‌گیری بهتر آن‌ ها تأثیر گذارد.
وی با اشاره به رونمایی از یادمان مادر و کودک در این همایش بیان کرد: ساخت یادمان مادر و کودک با همکاری خلیل اثنی‌ عشری، استاد دانشگاه هنر شیراز اقدامی شایسته و زیبا بود و در صورت پیشنهاد دانشگاه شیراز و با کمک شهرداری و شورای این شهر می‌شود یکی از میدان ‌های شیراز را به‌نام مادرمزین کرد و همین سنبل در صورت تائید مسؤولان شهری می ‌تواند به ‌عنوان نماد میدان قرار گیرد و استانداری نیز آمادگی هرگونه همکاری را دارد.
دستغیب افزود: دفتر بانوان و خانواده استانداری فارس برای برگزاری همایش جایگاه و نقش مادر نشست ‌های متعددی با رئیس بنیاد فرهنگی بین ‌المللی مادر و دانشگاه شیراز برگزار کرده است و حاصل آن نزدیک شدن اهداف و تفکرها به یکدیگر بود و تلاش کردیم در حوزه عمل نیز این ذهنیت ‌ها را پیاده کنیم.
دستغیب اضافه کرد: پیرامون محور های همایش جایگاه و نقش مادرمقاله‌ های خوبی دریافت و در حاشیه آن کارگاه‌ های آموزشی‌ برای مادران برگزار شد و این آموزش ‌ها در زمینه موضوع‌ هایی بود که مادران روزانه ممکن است با آن رو به ‌رو شوند و همایش جایگاه و نقش مادر برای سال اول بسیار خوب و راضی‌ کننده انجام شد.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.