قنبری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

چهره‌های شاخص جبهه‌های سیاسی اصلاح طلب و اصولگرا نقش تعیین‌کننده دارند

ui
عضو مردم سالاری گفت: با توجه به شرایط جامعه ما، نقش چهره‌های شاخص جبهه‌های سیاسی اصلاح طلب و اصولگرا نقشی اساسی و تعیین‌کننده‌ای است.

داریوش قنبری عضو حزب مردم سالاری در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص تصمیم‌گیری های حزبی یا شخصی در جبهه اصلاحات برای انتخابات ریاست جمهوری96، گفت: نقش بزرگان اصلاحات در این جریان نقشی انکارناپذیر است.

وی در ادامه افزود: تشکل‌هایی تحت عنوان حزب فعالیت می‌کنند اما به هر حال این احزاب در درون جریان وسیع‌تری تحت عنوان جناح قرار می‌گیرند.

عضو حزب مردم سالاری اظهار داشت: در درون جبهه‌های سیاسی چند حزب فعالیت می‌کنند که در رأس آنها چهره‌های سیاسی فعالند و این شخصیت‌ها تعیین کننده و به نوعی نقش رهبری آن جریان یا جناح را بر عهده دارند.

قنبری تصریح کرد: با توجه به شرایط جامعه ما، نقش چهره‌های شاخص جبهه‌های سیاسی اصلاح طلب و اصولگرا نقشی اساسی و تعیین‌کننده‌ای است زیرا هر جریان و تشکیلات، بزرگانی دارد که آنها حرفشان مورد وثوق قرار می‌گیرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شورای عالی سیاست‌گذاری به نوعی با بزرگان جریان اصلاحات مرتبط است و اینها دو جریان مختلف نیستند و به نوعی  از نظرات و دیدگاه‌های بزرگان جریان اصلاحات تبعیت می‌کنند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار