ایلام؛

سیاست دولت در برخورد با همسایگان عزتمندانه است

استاندار ایلام گفت: سیاست و وظیفه دولت در برخورد با مسائل همه همسایگان ، تعامل و مذاکره عزتمندانه است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ محمدرضا مروارید در جشن آغاز سال تحصیلی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی در دانشگاه ایلام اعلام کرد: عده ای از این سخن رئیس جمهوری که با برجام سایه جنگ را از ملت ایران برداشت انتقاده کرده و می گویند ما قدرت نظامی داریم و نیازی به برجام نیست.

وی گفت : در جواب این افراد باید گفت ما هر چقدر هم قدرت نظامی داشته باشیم آغازگر جنگ نخواهیم بود و مسائل را با تعامل و مذاکره عزتمندانه پیش خواهیم برد.

وی تاکید کرد : برخی ها می گویند چرا برخورد ما با آل سعود نرم است اما واقعیت در جهان اسلام چیز دیگری است و ما به هیچ عنوان آغازگر جنگ نخواهیم بود اما در صورت وقوع جنگ آن را به دفاع مقدس دیگری تبدیل خواهیم کرد.

مروارید اظهار کرد: اگر جنگی صورت بگیرد قاطعانه ایستادگی کرده و هر متجاوزی را سر جای خود خواهیم نشاند اما به هیچ عنوان قصد تجاوز به هیچ کشوری را نداریم.

وی در  ادامه افزود :  دانشگاه ایلام نماد خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی است و این دانشگاه در سیر تکاملی خود از نظر عمرانی و آموزشی و ارتقا جایگاه در بین دیگر دانشگاه ها، پیشرفت های خوبی داشته است.

استاندار ایلام اضافه کرد: باید با برنامه ریزی دقیق تر زمینه قرار گرفتن دانشگاه ایلام در بین 10 دانشگاه برتر کشور فراهم شود.









 انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.