در هشتمین المپیاد ورزشی روستاییان استان اصفهان بانوان ورزشکار روستایی آران و بیدگلی در رشته دال پلان و بازی‌های بومی و محلی به مقام قهرمانی رسیدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،هیئت روستایی و بازی‌های بومی محلی استان به مناسبت هفته دفاع مقدس، هشتمین دوره المپیاد روستایی بانوان استان در روزهای پنج شنبه و جمعه1 و 2 مهرماه سال جاری را در محل اردوگاه شهید بهشتی واقع در محل باغ ابریشم اصفهان را با شعار «از بین بردن فقر حرکتی در میان بانوان ورزشکار روستایی» برگزار کرد.

این رقابتها با حضور 300 شرکت کننده از 18 شهرستان استان تحت قالب 19 تیم انجام گرفت که بانوان شرکت کننده این رقابت ها در 6 رشته ورزشی اعم از طناب کشی، لی لی مربع، دویدن با گونی ، بولینگ فوتبال در رده سنی جوانان و دال پلان و بازیهای بومی محلی در رده سنی آزاد به مصاف یکدیگر رفتند .

تیم ورزش روستایی و بازیهایی بومی و محلی شهرستان اران و بیدگل متشکل از بانوان روستایی علی آباد بخش مرکزی متشکل از یک تیم 19 نفره موفق به کسب عنوان قهرمانی در رشته دال پلان و همچنین در رشته بازی محلی با اجرای خوب و هیجان انگیز بازی محلی شاه بزرگ موفق به کسب مقام قهرمانی در این رشته شدند.

این رقابت ها با هدف ترویج فرهنگ ورزش روستایی و سنت های بومی محلی هرساله به میزبانی یکی از شهرستان های استان برگزار می‌گردد.


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار