گیلان؛

دستگيري عامل دزدي از 37 منزل مسكوني در رشت

سارق منازل مسكوني با 38 فقره سرقت در شهرستان رشت، توسط كارآگاهان آگاهي دستگير شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛

سرهنگ  فرهاد فلاح كريمي در تشريح اين خبر گفت: درپي افزايش وقوع سرقت منزل در شهرستان رشت، موضوع به طور ويژه دردستوركار كارآگاهان قرارگاه مقابله با سرقت استان قرارگرفت.

وي افزود: با تشكيل اكيپ هاي ويژه و بررسي شيوه و شگرد سرقت و پس از تجميع پرونده هاي ارجاعي ، كارآگاهان اقدام به جمع آوري دلايل و مستندات پيرامون نحوه وقوع و شيوه و شگرد بكار رفته در سرقت اين منازل كردند.

رئيس پليس آگاهي استان گيلان تصريح کرد: كارآگاهان آگاهي در خلال رسيدگي به پرونده هاي مطروحه از دستگيري فردي 24 ساله كه اقدام به زدن زنگ آيفون درب منازل خالي از سكنه مي كرد، مطلع شده و اين متهم را تحويل گرفتند.

سرهنگ فلاح كريمي با بيان اينكه متهم دستگير شده كه اهل و ساكن يكي از استان هاي مركزي كشور مي باشد، به 37 فقره سرقت منازل مسكوني در رشت اعتراف كرد، بيان داشت: متهم طي سالهاي 1394و 1395 سرقت ها را مرتكب شده و كليه صحنه هاي سرقت نيز توسط وي بازسازي شد.

اين مقام انتظامي با اشاره به اينكه غيربومي بودن و فرار سارق به خارج از استان دستگيري وي را با مشكل مواجه مي ساخت، اظهار داشت: تحقيقات پليس به منظور شناسايي همدستان متهم ادامه دارد.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.