افتتاح 80 پروژه انتظامی در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: 80 پروژه عمرانی در این استان طی هفته ناجا افتتاح خواهد شد که از جمله آنها افتتاح پاسگاه‌ها و یگان‌های انتظامی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان،سردار حسین رحیمی گفت: برنامه‌های هفته ناجا از 9 مهرماه با شعار "همه با هم برای امنیت و آرامش" در این استان آغاز خواهد شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: حضور پلیس در مدارس و تشریح معضلات اجتماعی و راهکارهای پیشگیری از آنها برای دانش‌آموزان از دیگر برنامه‌های نیروی انتظامی است.

سرداررحیمی ادامه داد: دیدار با سران طوایف، اصناف و بازاریان، برگزاری دیدارهای مردمی و افتتاح پارک ترافیک در زاهدان از دیگر برنامه‌های هفته ناجا در این استان است.

وی گفت: 80 پروژه عمرانی در حوزه انتظامی این استان در هفته ناجا افتتاح خواهد شد که از جمله آنها افتتاح پاسگاه‌ها و یگان‌ها است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: در هفته ناجا در 240 مسجد شیعه و سنی فرمانده‌هان انتظامی حضور یافته و ضمن دیدار با مردم شنونده انتقادات و پیشنهاداتشان هستند.

وی ادامه داد: در هفته ناجا امکانات و تجهیزات نیروی انتظامی استان به ویژه در بحث خودروها افزایش خواهد یافت زیرا که معتقد هستیم نوسازی ناوگان سبب افزایش سرعت‌العمل نیروها شده و موفقیت آنها در عملیات‌ها بیش از پیش کمک خواهد کرد.

سردار رحیمی گفت: در هفته ناجا برای رفاه حال مردم و ارتقا امنیت، دو کلانتری در منطقه شیرآباد و یکی در مهرشهر زاهدان افتتاح خواهد شد.

وی بیان کرد: تقویت وحدت و همدلی با مردم در اولویت کار پلیس قرار دارد و در بررسی‌های انجام شده در سامانه 197، افزایش آمار رضایت مردمی از پلیس گواه این ادعا است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه شهرستان چابهار مورد هدف دشمنان قرار دارد و آنها تلاش می‎کنند به بهانه‌های مختلف آن منطقه را ناامن جلوه داده و از توسعه‌یافتگی و سرمایه‌گذاری در آن جلوگیری کنند، افزود: رسانه‌ها باید در انتشار اخبار امنیتی در آن منطقه دقت نظر داشته و ناآگاهانه آب به آسیاب دشمن نریزند.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.