دیدار یار قدیمی با پورحیدری در بیمارستان

پیشکسوت بسکتبال به منصور پورحیدری دیدار عضو هیات مدیره باشگاه استقلال رفت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان عنایت اله آتشی عصر امروز با حضور در بیمارستان ایرانمهر از منصور پورحیدری عضو هیات مدیره باشگاه استقلال عیادت کرد و از آخرین وضعیت وی مطلع شد.

وی همچنین دقایقی با پسر پورحیدری گفت و گو کرد.

آتشی:دلمان نمی خواهد پورحیدری در این وضعیت باشد

عنایت اله آتشی در خصوص حضور در بیمارستان به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت :در هر صورت کسالت پورحیدری طوری بود که وی دوباره به بیمارستان منتقل شد و با توجه به رفاقت،دوستی و صمیمیتی که سالیان سال با پورحیدری دارم وظیفه خود دانستم به بیمارستان بیایم .طبیعی است که حق دارم نگران حال منصور باشم برای همین آمده ام تا به او سر بزنم.

وی ادامه داد: امیدوارم خداوند منصور خان را شفا دهد چرا که وی از هر لحاظ از جمله اخلاقی ،رفتاری ،فنی و ورزشی انسان خوب و سالمی بوده و من نیز به عنوان یک دوست همیشه همراهش بودم و باید بگویم همه از وضعیت پیش آمده برای او ناراحت هستیم و دلمان نمی خواهد او در این شرایط باشد و می خواهم که او به جامعه ورزش بازگردد.

مشاور سابق استقلال در ادامه بیان کرد:برای پورحیدری از خداوند متعال آرزوی سلامتی دارم و امیدوارم که هرچه زودتر سلامتی اش را به دست آورد و به آغوش گرم خانواده اش باز گردد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار