شهرکرد؛

پیام رئیس دانشگاه شهرکرد به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

رئیس دانشگاه شهرکرد در پیامی آغاز سال تحصیلی جدید را تبریک گفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ متن پیام شایان شامحمدی رئیس دانشگاه شهرکرد به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید به شرح زیر است:

بسمه تعالی
هیچ گنجى سودمند تر از علم نیست. حضرت على‏ (ع)
 آغاز سال تحصیلی جدید را به همه استادان گرامی، دلسوز و متعهد، دانشجویان عزیز و کوشا و کارکنان زحمتکش دانشگاه شهرکرد تبریک و تهنیت می گویم.
هر چند فصل پاییز آغاز خزان طبیعت است، اما بهار علم، شور و نشاط دانش پژوهان، استادان و دانشجویان مشتاق دانش افروزی است که سرمایه های راستین جامعه به شمار می روند.
هم زمانی آغاز سال تحصیلی با هفته «دفاع مقدس» تقارنی نیکوست که فضای دانشگاه را به یاد و خاطره شهیدان متبرک می سازد و پاسداری از حرمت خون شهیدان در «سنگر دانشگاه» را یادآور عصاره های پاک انقلاب می نماید.
ما نیز با گرامیداشت هفته دفاع مقدس با آرمان های امام راحل (ره) و رزمندگان دفاع مقدس تجدید میثاق می نماییم و همواره پیروی از منویات مقام معظم رهبری را سر لوحه زندگی خود قرار می دهیم تا بتوانیم آرمان های بلند انقلاب اسلامی را در قالب دانشگاه محقق سازیم.
اینجانب بار دیگر آغاز سال تحصیلی و شروع دلنشین درس و دانشگاه را به جامعه دانشگاهی و دانشجویان عزیز دانشگاه به ویژه دانشجویان جدید الورود صمیمانه تبریک گفته و برای همگان، دستیابی به مدارج عالی علمی، دینی و اخلاقی، توأم با موفقیت، بهروزی و سعادت را از درگاه خداوند متعال خواهانم.

گفتنی است: در ویژه برنامه ای به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید و گرامیداشت هفته دفاع مقدس در دانشگاه شهرکرد، از دانشجویان جدیدالورود با اهدای گل و شیرینی استقبال شد.

دانشگاه شهرکرد در غرب شهرکرد (مرکز استان چهارمحال و بختیاری) و کیلومتر 2 جاده سامان، در ابتدای بلوار رهبر قرار دارد. 

این دانشگاه در حال حاضر دارای 8 هزار و 294 دانشجوی مقاطع مختلف در 182 رشته تحصیلی شامل 153 رشته دولتی و 29 رشته پردیس، و 8 دانشکده و 8 پژوهشکده و مرکز تحقیقاتی، با 300 نفر عضو هیأت علمی است.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار