بنیل کوچوئی: از لیگ بسکتبال فیلیپین پیشنهاد داشتم اما رد کردم

بازیکن تیم بسکتبال دانشگاه آزاد گفت: پس از اینکه با تیم دانشگاه آزاد قرارداد بستم لیگ بسکتبال فیلیپین پیشنهاد داد اما کوهیان اجازه نداد فسخ قرارداد کنم.

بنیل کوچوئی: لیگ بسکتبال فیلیپین پیشنهاد داد اما نرفتمبنیل کچوئی در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ وتور باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: حدود دو هفته است که از لس آنجلس به ایران آمدم تا تمرینات خود را زیر نظر فرزاد کوهیان آغاز کنم.

همچنین فصل پیش در خدمت شهرداری گرگان بودم  و سابقه حضور در تیم های صبا و پترو شیمی بندرامام  را نیز در کارنامه خود دارم.

وی درادامه عنوان کرد: پیش از اینکه به ایران بیایم در لس آنجلس تمرین سختی جهت حضور در لیگ برتر بسکتبال انجام دادم و اکنون به تهران آمدم تا همراه تیم دانشگاه آزاد تمرینات خود را پیگیری کنم.  

کوچوئی افزود: پیش از این، در تیم های چین و فیلیپین نیز بازی کردم اما هیچگاه در NBA حضور نداشتم  و زمانی که با تیم دانشگاه آزاد قرارداد بستم از تیم فیلیپین پیشنهاد گرفتم اما کوهیان اجازه نداد که به  فیلیپین بروم و اگر با ایران قرار داد نمی بستم حتما به تیم فیلیپین می رفتم.

بازیکن تیم بسکتبال دانشگاه آزاد درباره تیم فیلیپین بیان کرد: فکر می کنم لیگ فیلیپین بسیار حرفه ایی است و بازیکنان خوبی دارند زیرا که بازیکنان آمریکا نیز به تیم فیلپین می آیند بنابراین تیم قوی می شود من هم قطعا سال دیگر به فیلیپین خواهم رفت.

وی درباره بهترین بازیکن ایران گفت:حامد حدادی بهترین بازیکن در آسیا است و صمد نیکخواه نیز بازیکن بسیار خوب و قابل احترامی است.

کوچوئی در پایان خاطرنشان کرد: من عاشقم ایران هستم و از اینکه با لیگ ایران قرار داد بستم بسیار خرسندم. 



انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار