بندرعباس؛

اقتدار ایران اسلامی برگرفته از مردم است

جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اقتدار و قدرت نظامی ایران به علت حضور، پشتیبانی و مشارکت مردم است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس،   سردار تنگسیری جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم قدردانی از دست اندرکاران رژه ملی هفته دفاع مقدس در بندرعباس افزود: در دفاع مقدس گروه های مردمی از جمله لنج داران حضور پر رنگی داشتند، به طوری که در مسئله حصرآبادان همین لنج داران مردمی به آبادان مهمات می رساندند و مردم را جابجا می کردند. 

جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: در عملیات های بیت المقدس، خیبر، والفجر8 لنج داران مردمی و شناورهای کوچک مردمی نقش بسیار تاثیرگذاری داشتند. 

سردار تنگسیری افزود: امروزه نقش رسانه و بویژه شبکه خلیج فارس که این رژه ملی را در بندرعباس بخوبی پوشش داد کمتر از نقش رزمندگان دفاع مقدس نیست، زیرا دشمن با دیدن نمایش اقتدار نیروهای مسلح و مردم در کنار هم، نا امید می شود. 

وی گفت: اگر فیلم و تصویری از دفاع مقدس باقی مانده است نتیجه تلاش رسانه ملی است که این حماسه را جاودان کرده است. 

سردار تنگسیری گفت: سردار رشید فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا و سردار جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران از رژه ملی بندرعباس رضایت کامل داشتند و از تمام دست اندرکاران و مجریان این رژه قدردانی کردند. 

وی افزود: همانگونه که امام خمینی (ره) شعار «حسبنا الله و نعم الوکیل» را از قرآن به زیبایی انتخاب کردند، هنوز هم شعار ما و توکل ما بر همین است و تا زمانی که نیروهای نظامی و انتظامی و مردم اینگونه در کنار هم از کیان نظام اسلامی دفاع می کنند، دشمن هیچ کاری نمی تواند علیه ایران انجام دهد. 

جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروزه قایق 6 متری سپاه در خلیج فارس، با کشتی 310 متری هواپیما بر دشمن مقابله می کند و برای دشمن تعیین تکلیف می کند. 

سردار دریادار دوم زارع، فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه پاسدارن نیز در این مراسم از خدمات همه دست اندرکارن رژه ملی از جمله صداوسیمای مرکز خلیج فارس برای پوشش خبری مناسب این رویداد ملی قدردانی کرد. 

در این مراسم، از مدیران صدا و سیمای مرکز خلیج فارس، مدیرکل شیلات هرمزگان، مدیر بندر شهید باهنر، رئیس اتحادیه تعاونی لنج داران و برخی دیگر از دست اندرکاران رژه ملی هفته دفاع مقدس در بندرعباس با اهدای لوح سپاس تقدیر شد. 

پخش تصاویری از رژه و آماده سازی های قبل از مراسم، تصاویری از دستگیری سربازان آمریکایی در آب های جزیره فارسی و اجرای رزمنوازان از دیگر برنامه های این مراسم در منطقه یکم نیروی دریای سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران بود. 

رژه گرامیداشت هفته دفاع مقدس، 31 شهریور همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در بندرعباس برای نخستین بار با حضور مسئولان نظامی و انتظامی کشور به صورت ملی برگزار شد و در آن یگان های زمینی، دریایی، هوایی و محمول سپاه، ارتش، بسیج، نیروی انتظامی و نیروهای مردمی شرکت داشتند .
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.