آبادان ؛

اختصاص بیش از یک میلیارد تومان برای توسعه ورزش آبادان

یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار برای توسعه ورزش آبادان در سال جاری اختصاص داده شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛شهبازی  فرماندار آبادان در حاشیه مسابقات بین المللی بوکس با اشاره به اینکه از سال ۹۳ و با برگزاری مسابقات کشتی فرنگی باشگاههای جهان در این شهر موضوع برگزاری مسابقات بین المللی را استارت زدیم گفت: پس از آن، ۲ رویداد بزرگ ورزشی در رشته بوکس را میزبانی کردیم که در این میزبانی ۶ تیم خارجی و هشت تیم داخلی شرکت داشتند.

عزیزاله شهبازی  افزود: به طور طبیعی مسابقاتی که با حضور تیمهای خارجی برگزار می شوند سبب بالندگی و آشنایی بیشتر بازیکنان آن رشته ورزشی با تکنیک های بازیکنان خارجی و ایجاد اعتماد به نفس در میان آنها می شود.

وی گفت: آبادان به رغم شهرستان بودنش با بسیاری از مراکز استانهای مهم برابری می کند. در بحث ورزش، سازمان منطقه آزاد اروند و شورای ورزش آبادان بر برنامه ریزی جهت برپایی مسابقات در رشته های مختلف به جهت برآورده کردن نیاز و علاقه جوانان به نشاط، شادابی و ورزش اتفاق نظر دارند.

فرماندار آبادان با اشاره به درخواستش از مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان و اداره ورزش و جوانان آبادان برای تعریف و اجرای یک اتفاق ورزشی بین المللی خوب در سال جاری افزود: برگزاری مسابقات بین المللی بوکس در همین راستا انجام شد و به رغم آنکه فرمانداری با مسائل مالی زیاد سر و کار ندارد اما قول دادیم تا با تجمیع امکانات آبادان حامی برگزاری این مسابقات در آبادان باشیم.

شهبازی با تاکید بر لزوم سنجش ظرفیت آبادان در رشته های مختلف ورزشی برای برگزاری مسابقات گفت: در زمان حاضر ما ۲ سالن ولیعصر و کوثر را در آبادان برای برگزاری مسابقات در اختیار داریم و البته امیدواریم تا در سال جاری از حیث مکانهای ورزشی در ۷۴ روستا و شهرهای چوئبده، اروندکنار و آبادان اتفافات مهمی به وقوع بپیوندد.

وی افزود: از محل اعتبارات ناچیزی که امسال در اختیار شهرستان قرار گرفته بالغ بر یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان را در اختیار ورزش آبادان قرار دادیم.

فرماندار آبادان از اتمام کار ساخت چند سالن تمرینی در آبادان، اروندکنار، چوئبده، منیوحی، تنگه ها و برخی روستاها در سال جاری خبر داد و گفت: این اقدام در جهت ایجاد نشاط اجتماعی و سرزندگی در میان جوانان و نوجوانان انجام می شود.

به گفته شهبازی، برگزاری مسابقات بین المللی در نقطه صفر مرزی آنهم در کنار کشوری که ثبات امنیتی ندارد، نشان از آن دارد که در شهر استراتژیک و راهبردی آبادان در تمامی زمینه ها حتی فعالیت در حوزه های اقتصادی و سرمایه گذاری امنیت کامل وجود دارد و مردم آبادان می توانند میزبانان خوبی برای کسانی باشند که به شهرشان وارد می شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.