پیامک‌های دریافتی1395/07/05

سوژ‌ه‌های پیامکی شما پس از بررسی،در بخش "از نگاه شما" قابل پیگیری خواهد بود.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ از این پس شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی 10001915(مجله خبری شبکه یک سیما) و 30002394 (با خبرنگاران جوان شبکه خبر سیما) مطلع شوید.

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ پنجم مهر ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است:



0680...0914:باسلام و خسته نباشید به شبکه خبر.لطفا یه سریم به باغ وحش اورمیه.بزنید.اصلا به حیوانات نمیرسند.حیوانات همیشه مریض و گرسنه هستند.لطفا  رسیدگی کنید..

2589...0919:سلام..پل نیمه کاره تقاطع بلوار جمهوری -بسیج قم منطقه 4 شهرداری، ساخت یک پل بسیار طولانی شده، و باعث مشکلات زیادی برای اهالی و ترافیک سنگین بوجود آورده..لطفا تاریخ دقیق پایان کار از شهرداری پرسیده شود. گزارشی از این سوژه تهیه کنید.

4679...0918:سلام چرا هیچ کس نیست به داده کشاورزای باغدار برسه .دارن بیچاره میشن .چرا هیچ مسئولی جوابگو نیست چرا هیچ ارگانی قیمت گذاری نمیکنه.به خدا بیچاره شدیم هزینه هامونم پر نمیشه.

9834...0939:با سلام در صورت امکان از ترافیک سنگین بزرگراه تهران به کرج و مراحل ساخت بزرگراه شمالی کرج گزارشی تهیه کنید ، شاید مراحل تکمیل جدیتر گرفته شود ، این ترافیک مشکل هزاران نفر از مردم کرج می باشد. با تشکر

4520..0912:سلام یکساله از برگزاری آزمون استخدامی دانشگاه صنعتی شاهرود میگذره هنوز تعیین تکلیف نشده میگن مجوز استخدام نداریم نفری پنجاه هزار تومان هم هزینه شرکت در آزمون گرفتن ...پیگیری کنید.

2001...0918:پلیس راهور ماده 54 بیمه اجباری شخص ثالث که قید شده برای دریافت گواهینامه پایان خدمت لازم نیست رو اجرا نمیکنه. لطفا پیگیری کنید ..

5357...0901:سلام.من یه کشاورزم .گوجه کارم.آقای وزیر حمایت از کشاورز یعنی اینکه قیمت محصول ما دست چند نفر دلال وکارخانه دار باشه.گوجه را از ما میخرند کیلویی 240 تومان اما ربش میدن کیلویی 4500 تومان.انصاف نیست...بررسی کنید.

1987...0913:سلام طرحی که دولت و بانک مرکزی بکارگرفتن کارتهای اعتباری تا50 میلیون تومان فقط بنفع کسانی است که حقوق بالا میگیرن و سرمایه داران کسی که حقوقش زیر یک میلیون باشه چطور میتونه از این کارتها استفاده کنه حالا چه بسا قسط  و وام هم داشته باشه.لطف کنید بگوش مسئولین برسانید

1839...0912:تقاطع جانبازان کرمان منطقه 8 شهرداری، ساخت یک پل بسیار طولانی شده، و باعث مشکلات زیاد اهالی لطفا تاریخ دقیق پایان کار از شهرداری پرسیده شود. بهتر بود روی میدان سبلان پل زده می شد.چرخ گرد.

6393...0918:سلام سایت استعلام سوابق تامین اجتماعی حدودا دو ماه است قطع می باشد و نوشته در حال بروزرسانی...
دقیقا چرا؟؟؟و قرار است چه موقع بروز رسانی به پایان برسد؟؟؟

0310...0910:سلام کل شعب موسسه آرمان  پول مردم رو بهشون نمیدن من حساب روز شمار داشتم میخوام پولم و بردارم پول ندارن که بهم بدم
لطفا پیگیری کنید

4743...0918:سلام به اطلاع میرساند امسال اموزش و پرورش اقدام به پیشفروش اینترنتی کتب درسی دوره ابتدایی را نموده است و از قرار معلوم دلیل آن کمبود اعتبار برای تامین هزینه های تشکیلات بوده است. این در حالیست که در سال های گذشته اول کتابها را تحویل می دادند و بعد وجه ان را دریافت می کردند. همچنین در سال جاری علیرغم دریافت وجه و صدور رسید هنوز به تعداد زیادی از دانش اموزان کتاب را تحویل نداده اند. که این مشکل باعث نگرانی بچه ها و سردرگمی خانواده ها شده است. لطفا پیگیری نمایید.

9908...0912:سلام لطفا گزارشی در مورد روستای شلمزار از توابع استان البرز شهر هشتگرد تهیه نمایید که یک ارباب زاده زمان شاه مقیم خارج تمام روستا را به عنوان املاک خود میداند و با روابط خود باعث ایجاد مشکلات زیادی برای روستا نشینان کرده است لطفا پیگیری کنید پیگیری ما که جواب نداد الان باید خونه خودمون رو ازش بخریم .

0305...0917:سلام,لاستیک یزد تایر با سه سال ضمانت خریداری کردیم بعد از یک سال بر اثر بی کیفیتی پوسیده و پنچرشده حالا نمایندگی رسمی یزد تایر زیر بار نمیرود, بعد میگید جنس ایرانی بخری کیفیت داره کو؟حتی زیر بار ضمانتش هم نمیره,تازه میگه به هر جا هم میخوای منعکس کن.لطفأ بازگو کنید,از شیراز جوشنگ

9018...0918:سلام برا چندمین بار پیام میدم پخش کنیدو پیگیر باشید لطفا وقتی قول پیگیری به مردم میدید این شرکت محسن داره برنده ها شو اذیت میکنه نزدیک سه ماهه خودرو به ما داده جایزه وکالت نامه نمیده ...!!!!

9930...0916:باسلام . اینجانب در سال 89 یک یخچال اسنوا خریداری کردم و بعد از چند ماه شرکت تماس گرفت و گفت این دوره ساخت یخچال ایراد دارن و باید عوض بشن و عوض کردم و یخچال دوم در دوره گارانتی سه بار خراب شد و تعویض قطعات انجام شد و بعد از گارانتی 3بار دیگر خراب شد و الان برای بار هفتم خراب شد و شرکت میگه 2 میلیون تومان به حساب واریز کن تا تعویض کنیم .  لطفا پیگیری کنید .. با تشکر

8689...0913:سلام و خسته نباشید.در رابطه با وام ازدواج گلایه داشتم بعد از چهارماه ثبت نام که اسمم دراومده رفتم بانک ملت. میگه باید حتما یه ضامن کارمند با فیش حقوقی و حکم کارگزینی داشته باشی.پانزده میلیون سفته بیاری.صورتحساب حساب جاری خودت و ضامنت و بیاری یه حساب جاری با پانصدهزارتومان تو شعبه خودمون باز کنی و کلی..
و فقط روزهای چهارشنبه و شنبه برا وام مراجعه کنی.این چه سختگیری ها برا یه وام ده میلیونی هست برا بقیه مشتری هاشون که میلیاردی وام میگیرن هم اینقدر شرایط دارن؟لطفا رسیدگی کنین

2795...0936:سلام مهرماه شد ولی هنوز نیروی انتظامی در ابلاغ قانون عدم ارائه پایان خدمت برای اخذ گواهینامه به آموزشگاه ها اهمال می کند. لطفا پیگیر باشید.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۲ ۰۶ آبان ۱۳۹۵
سلام
3روزه که تو سایت جدید تامین اجتماعی ثبت نام کردم اما هنوز پیامک شناسه برام ارسال نشده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۰ ۱۳ مهر ۱۳۹۵
سلام. چرا اینقدر برای وام ازدواج اذیت میکنند. چرا برای ضامنین این همه بهونه میارن. بخدا خسته شدیم. میخوایم قسط وام رو بدیم نمیخوایم که فرار کنیم. انصاف داشته باشن بد نیستا :((
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۶ ۰۵ مهر ۱۳۹۵
با سلام و احترام به اطلاع می رساند در خصوص کسر خدمت سربازی ,برابر جدید ترین قانون سازمان نظام وظیفه عمومی , مشمولینی که پدران آنها سابقه 30 ماه خدمت داشته و یا از 25 درصد جانبازی برخوردار بوده باشند از خدمت وظیفه عمومی معاف خواهند بود. ولی اگز مشمولی که متولد 1372 به بعد بوده و پدرش دارای 29 ماه سابقه جبهه نیز بوده باشد به چنین مشمولانی کسر خدمت داده نخواهد شد. بنظر می رسد این قانون نهایت بی عدالتی را برای فرزتدانی که بعد از سال 1372 به دنیا آمده باشند قائل شده است.
لذا خواهشمند است رسیدگی فرمایید. با تشکر
آخرین اخبار