اراک؛

تجلیل از افتخارآفرینان مسابقات پاراالمپیک و اسکیت

مراسم استقبال و تجلیل از افتخارآفرینان استان مرکزی در مسابقات پاراالمپیک ریو و اسکیت جهانی برگزار شد .

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ؛ در مراسمی ورزشکاران و مدال آوران استان مرکزی در مسابقات پاراالمپیک ریو 2016 و مسابقات اسکیت جهانی چین مورد استقبال مسئولان قرار گرفتند و از آنان تجلیل شد.
در این  مراسم از جواد فلفلی و اکبر شوشتری در تیم فوتبال پنج نفره و هاشم رستگاری و فرزاد مهری در تیم فوتبال هفت نفره که مدال نقره کسب کرده بودند  و عیسی زیراهی در تیم والیبال نشسته  که مدال طلا را کسب کرده بود تجلیل شد.
در این آیین که در مجموعه ورزشی شهدای پنج مرداد اراک برگزار شد معاون سیاسی امنیتی استاندار با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: بواسطه دلاورمردی های رزمندگان ، شهدا و ایثارگران دوران هشت سال دفاع مقدس و همچنین رشادت های این ورزشکاران در میادین ورزشی و بین المللی پرچم پر افتخار میهن اسلامی برافراشته است و حضور ورزشکاران در مسابقات پاراالمپیک ریو و اسکیت جهانی چین افتخار بزرگی برای کشور و استانمان است.
 شکر الله حسن بیگی افزود: با حمایت از ورزشکاران و همکاری دستگاههای اجرایی می توان زمینه حضور همه ورزشکاران در رشته های مختلف در مسابقات بین المللی را فراهم کرد .
غفاری سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی هم ضمن تبریک به افتخارآفرینان استان در این دوره از مسابقات گفت: این ورزشکاران علاوه بر کسب مدال باعث عزت و سربلندی ملت ایران شدند.
انتهای پیام / ف
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.