دعوت مرجانه گلچین برای حفظ جنگلها

مرجانه گلچین بازیگر سینما و تلویزیون با دعوت مردم برای حفظ جنگلها در ایستاگرام خود پیامی را منتشر کرد.

به گزارش هنرمندان فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان:مرجانه گلچین در دوم اسفند ماه سال ۱۳۴۷در تهران متولد شد. پدرش آذری و مادرش شمالی است. او فرزند آخر خانواده بوده و شش خواهر و برادر دارد. او در کودکی پدرش را از دست داده است.
در نیمه دوم دهه شصت، بازیگر معروف و مشهور سریالهای تلویزیون بود و اواخر دهه شصت و اوایل دهه هفتاد توانست چهره قابل قبولی در میان عامه تماشاگران از خود به نمایش بگذارد.

در سنین نوجوانی به هنرستان موسیقی رفت و پس از چهار سال در رشته تخصصی نوازندگی تئاتر فارغ التحصیل شد و پس از آن به تشویق خواهرش منیژه که خود در آن زمان بازیگر بود بر روی صحنه ی تئاتر رفت.
 
او در دهه 70 بیشتر به سینما پرداخت اما در عرصه سینما هم چندان پر رنگ ظاهر نشد.بالاخره بعد از مدت‌ها رضا عطاران با سریال بزنگاه این بازیگر را به دوران اوج خود بازگرداند.
 
سلام روز خوش در جنگلهاي ايتاليا جديدا اين تابلوها رو نصب كردند با اين مضمون :اين حيوانات نيستند كه جنگلها را كثيف ميكنند بلكه انسانها هستند بنابراين خواهش ميكنيم مانند حيوانات رفتار كنيد (حقيقتي است اين مطلب يه وقت دوستان از دست من ناراحت نشيدا فقط يكم بهش فكر كنيم.


دعوت مرجانه گلچین برای حفظ جنگلها


انتهای پیام/
برچسب ها: جنگلها ، حفظ ، سینما ، گلچین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار