امیر خرم طوسی:

ما امروزه به همان ایمان و اعتقاد دوران دفاع مقدس نیاز داریم

مشاور عالی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ما امروزه به همان ایمان و اعتقاد دوران دفاع مقدس نیاز داریم.

ما امروزه به همان ایمان و اعتقاد دوران دفاع مقدس نیاز داریمبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امیر خرم طوسی مشاور عالی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم رونمایی از کتب دفاع مقدس که در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: شما اگر به دوران دفاع مقدس بنگرید بزرگی و عظمت آن را درک خواهید کرد چرا که در آن زمان ارتش های کشورهایی همچون مصر باید یک درگیری تسلیم شدند اما قوای مسلح ایران 8 سال در مقابل کل دنیا ایستاد و مقاومت کرد.

مشاور عالی فرمانده کل ارتش ادامه داد: فرمانده نیروی هوایی عراق بعدها اعلام کرد که فقط 52 هزار مستشار روس در کنار کشورهای دیگر به ارتش عراق کمک می کردند اما با دفاع جانانه مردم ما رو به رو شدند.

وی  افزود: در دوران جنگ متاسفانه بیش از 1 میلیون نفر آواره شدند اما با این وجود بیش از 2 میلیون نفر توسط ارتش و در حدود همین میزان توسط بسیج به جبهه ها برای مقابله با دشمن شتافتند.

امیر خرم طوسی در بخش پایانی سخنانش خاطر نشان کرد : دفاع مقدس مطلق به خدا و ملت خداپرست ایران است و نه ارتش و نه سپاه نمی توانند بگویند که این دفاع را به تنهایی انجام داده اند. ما امروزه به همان ایمان و اعتقاد آن دوران برای پیشرفت کشور نیاز داریم.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار