اصفهان؛

هنر و هنرمند برند اصفهان است

استاندار اصفهان هنر و هنرمند را برند اصفهان دانست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رسول زرگرپور در مراسم هشتادمین سالگرد تأسیس هنرستان هنرهای زیبای اصفهان گردشگری را محور توسعه استان اصفهان اعلام کرد و اظهار داشت: اصفهان دارای انواع مختلف صنایع دستی و 20 هزار جاذبه گردشگری است که باید از این ظرفیت استفاده شود.

وی هنر و هنرمند را برند اصفهان دانست و ابراز داشت: با توجه به این ظرفیت راه‌اندازی موزه بزرگ هنر اصفهان در محل قبلی کارخانه ریسباف در زمینی به مساحت هفت هکتار در حال بهره برداری است.

استاندار اصفهان به راه‌ندازی شهر هنر در آینده نزدیک در کنار اصفهان خبر داد و تصریح کرد: این شهر می‌تواند از مراکز دیدنی گردشگری و جذب هنرمندان و توریست‌ها در کشور خواهد بود.

وی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس با اشاره به اینکه قدرت بلامنازع کنونی ایران در سطح بین‌المللی را مدیون رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس هستیم، اظهار داشت: باید قدر این موقعیت را بدانیم و همواره ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

وی در ادامه به برگزاری هیجدهمین شورای جهانی صنایع دستی در اصفهان اشاره کرد و گفت: در این اجلاسیه 200 نفر از برترین‌های صنایع دستی جهان از 22 کشور در اصفهان گرد هم آمده و این امر بیانگر جایگاه اصفهان در عرصه صنایع دستی است.

استاندار اصفهان در ادامه به برگزاری جشن 80 سالگی هنرستان هنرهای زیبای اصفهان نیز بیان داشت: این امر نیز بیانگر جایگاه والای اصفهان در عرصه فرهنگ و هنر است.

وی اصفهان را تنها استان دارای سند آمایش سرزمین عنوان کرد و افزود: ما به این امر رسیده‌ایم که دیگر به پمپ آب و دود کارخانه نیاز نداریم بلکه ما نیازمند توسعه زیرساخت‌های علمی و فناوری در استان اصفهان هستیم.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار