اخبار لیگ یک فوتبال؛

از احتمال انصراف نساجی از جام حذفی تا تیم داری بازیکن سابق استقلال در لیگ یک

اخبار مربوط به لیگ دسته یک فوتبال را در این گزارش بخوانید.

از احتمال انصراف نساجی از جام حذفی تا تیم داری بازیکن سابق استقلال در لیگ یکبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران علی اصغر کلانتری پس از گذشت هشت هفته از رقابت های لیگ یک نتوانست خواسته های مدیران را برآورده کند و به همین خاطر او امروز از سمت خود برکنار شد.

بازیکن سابق استقلال مربی فجر می شود

شنیده ها حاکی از آن است که باشگاه فجر شهید سپاسی شنیده می شود که این تیم امید روانخواه را به عنوان یکی از گزینه های خود برای جایگزینی بهرام شفیعی زیر نظر دارد و باید دید مسولان باشگاه برای تغییر در کادر فنی چه تصمیمی خواهند گرفت.

جلسه فوری در باشگاه نساجی

عصر امروز جلسه ای یک ساعت و نیمه در دفتر مهدی پرهام میان مالک و مدیرعامل باشگاه نساجی در خصوص آخرین وضعیت تیمداری مالک باشگاه نساجی برگزار شد.
در این نشست پرهام و ابراهیمی در خصوص وضعیت تیم به گفت و گو پرداختند و گویا این نشست نتیجه قابل قبولی نداشته است.

احتمال انصراف نساجی از لیگ یک

بر اساس شنیده ها احتمال دارد تیم نساجی مازندران هم به دلیل شرایطی که دارد از شرکت در جام حذفی انصراف دهد. البته مسولان باشگاه در صدد این هستند تا مشکلات را به زودی برطرف کنند و در مسابقات جام حذفی به میدان بروند.

انصراف اهوازی ها در جام حذفی

تیم استقلال اهواز از جام حذفی انصراف داد، این تیم در این مرحله با اکسین البرز در ورزشگاه تختی اهواز باید دیدار می کرد که با توجه به این مسئله، اکسین البرز به مرحله بعد صعود کرد.


پیش از این تیم هایی چون نیروی زمینی، صنعت نفت، سپیدرود رشت، خیبر خرم آباد انصراف داده بودند.


شاگردان کریمی به مصاف ذوب آهن یا شاهین می روند


 قرار بود تیم فوتبال اکسین البرز روز جمعه در اهواز به مصاف تیم استقلال برود اما باشگاه آبی پوشان از حضور در رقابت‌ها ی جام حذفی  انصراف داد تا تیم اکسین بدون دردسر به مرحله یک شانزدهم صعود کند.

نماینده البرز در مرحله یک شانزدهم می بایست به مصاف برنده دیدار شاهین شهرداری بوشهر و ذوب آهن برود.


سرمربی گل گهر راهی کرواسی شد


 وینکو بگوویچ سرمربی تیم گل گهر سیرجان که تیمش تا پایان هفته هشتم رقابت های لیگ آزادگان با تفاضل گل بهتر نسبت به تیم اکسین البرز در صدر جدول رقابت‌ها قرار گرفته، جهت سفری چند روزه ایران را به مقصد کرواسی ترک کرد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار