ارومیه؛

جهادگران ونقش بسزای آنها در دفاع مقدس

جهادگران نقش بسزایی در روند تسریع پیروزی های رزمندگان اسلام داشتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی در مراسمی که به مناسبت بزرگداشت حماسه سنگر سازان بی سنگر هشت سال دوران دفاع مقدس و تکریم بازنشستگان سازمان در سالن اجتماعات شهید ناصر آذرخویش برگزارشد ، با تجلیل از جایگاه و نقش شهدا و جهادگران در دوران دفاع مقدس اظهار کرد: شهدا مظهر عزت و افتخار ایران اسلامی هستند و آحاد جامعه باید همواره از سیره این عزیزان الگو بگیرند.

اسمعیل کریم زاده گفت : جهادگران جایگاه بالایی در روند تسریع پیروزی های رزمندگان اسلام داشته اند و لقب سنگرسازان بی سنگر که به حق حضرت امام راحل جهادگران را به آن مفتخر فرموده است، در تاریخ جنگ و ادبیات دفاع مقدس جاوید خواهد بود

کریم زاده افزود: نقش سنگر سازان بی سنگر در تاریخ جنگ کمتر از نیروهای نظامی نبود و امروز نیز در عرصه خودکفایی در تولید محصولات کشاورزی و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی به صورت شبانه روزی تلاش می نمایند.

وی ادامه داد : در 36 سال گذشته تلاش های بسیاری در راستای مقابله با اقتدار روز افزون ایران اسلامی در دنیا انجام شد ولی امروز ایران اسلامی به نقطه ثبات منطقه تبدیل شده که این امر به برکت فرهنگ دفاع مقدس بوده است.

کریم زاده با بیان اینکه دفاع مقدس یک نبرد مهندسی بود و اگر مهندسی موفقی در این نبرد نداشتیم در عرصه رزمی نیز با مشکل مواجه می‌شدیم ، تاکید کرد: جهادگران همانگونه که در دوران دفاع مقدس درجهت حفظ و امنیت کشور تلاش و جانفشانی می کردند، امروز نیز با حفظ فرهنگ و روحیه جهادی در جبهه تولید و شکوفایی اقتصادی، خودکفایی و تامین امنیت غذایی جامعه کارهای عظیمی انجام می دهند تا این فرهنگ همیشه زنده و پویا باقی بماند.

وی بر انعکاس صحیح ایثارگریها و جانفشانی های رزمندگان اسلام و جهادگران در طول دوران هشت سال جنگ تحمیلی به نسلهای جدید انقلاب تاکید کرد و افزود: جهاد کشاورزی آذربایجان غربی 72 شهید را در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب کرده است.

در ادامه این مراسم نمایندگان کانونهای جهادگران، سنگر سازان بی سنگر و کانون بازنشستگان سازمان جهاد کشاورزی استان به بیان مشکلات خود پرداختند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۷ ۱۶ مرداد ۱۳۹۶
باارزوی موفقیت برای تمامی عزیزانی که برای وضعییت اشفته بازنشستگان تلاش مینمایند انشاالله که مثمر فایده واقع شود