زنجان؛

دستگیری قاتل فراری بعد از 21 سال توسط پليس زنجان

فرمانده انتظامی استان گفت : قاتل فراری كه در استان كرمانشاه مرتكب قتل شده بود پس از گذشت 21 سال از وقوع جرم توسط پليس زنجان شناسايی و دستگيرشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛سردار عليرضا صالحی  با اعلام این خبر گفت: در سال 1374 در استان كرمانشاه گزارش قتلی به پليس اعلام می شود و در بررسی ها مشخص می شود كه مرد جواني به علت درگيری دسته جمعی فردی را به قتل رسانده و متواری شده است و در اين مدت با توجه به تغيير محل سكونت اين فرد، امكان دستگيری وی برای پليس امكان پذير نمی شود.  
 اين مقام ارشد انتظامی استان زنجان افزود: با تحقيقات و بررسی های انجام شده پليس، مشخص شد كه قاتل فراری در اين مدت در شهرستان خرمدره زندگي مي كرد .  
 سردار صالحی بيان كرد: پس از كنترل نامحسوس محل اختفاي قاتل و اطمينان از صحت موضوع، در عمليات ماموران انتظامي شهرستان خرمدره، متهم پس از حضور در منزل دستگير شد.  
 وی با اشاره به اينكه متهم دستگير شده به قتل در استان كرمانشاه در سال 1374 اعتراف كرد گفت: قاتل پس از تشكيل پرونده برای سير مراحل قانونی به مراجع قضايی معرفي شد.
 فرمانده انتظامی استان زنجان در پايان خاطر نشان كرد: پليس با تمام توان خود و با اشراف اطلاعاتی اجازه نخواهند داد مجرمان با ارتكاب جرم آرامش و آسايش مردم را مختل نمايند.


انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.