بیش از هزار واحد مسکن محرومان در آبادان و خرمشهر افتتاح می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛با حضور محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره)، علیرضا تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان و عارف نوروزی مدیرعامل بنیاد برکت، تعداد یک هزار و ۸۷۰ واحد مسکن محرومان در روستاهای آبادان و خرمشهر افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

با مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، قرارداد ساخت چهار هزار واحد مسکن محرومان در روستاهای جنگ‌زده‌ و تخریب‌شده از زمان جنگ تحمیلی در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر در سال ۱۳۹۴ منعقد شد که از این تعداد یک هزار و ۸۷۰ واحد تکمیل شده است.

در جریان سفر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و هیئت‌های همراه به استان خوزستان، این واحدهای مسکونی افتتاح خواهند شد.از این تعداد واحد مسکونی، ۹۶۰ واحد در روستاهای آبادان و ۹۱۰ واحد در روستاهای خرمشهر قرار دارند.

مسکن ایمن و استاندارد یکی از اساسی‌ترین نیازهای هموطنان در مناطق محروم کشور است، در این راستا، بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام، ساخت حدود هفت هزار واحد مسکن محرومان در مناطق محروم سراسر کشور را با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در دست پیگیری و ساخت دارد.

در جریان سفر مخبر و هیئت همراه به استان خوزستان در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه هفتم و هشتم مهرماه جاری، تعدادی از پروژه‌های زیربنایی و مدارس و طرح‌های توانمندسازی اقتصادی بنیاد برکت و گروه توسعه اقتصادی تدبیر افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.