کسر قرارداد بازیکنان استقلال قانونی است؟

شواهد نشان می دهد کسر قرارداد های بازیکنان تنها در صورت توافق امکان پذیر خواهد بود .

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ با توجه به اینکه وزیر ورزش جوانان نسبت به تنظیم قرارداد های بازیکنان استقلال به مدیران این باشگاه تذکراتی داده بود، مدیران باشگاه استقلال درصدد هستند تا به هر طریقی این مساله را اصلاح کنند .

  همان طور که می دانیم پس از این اتفاق، افتخاری مدیر عامل باشگاه نیز طی جلسه ای از منصوریان سرمربی تیم خود خواست تا در خصوص کم شدن قرارداد ها با بازیکنان صحبت هایی را انجام دهد .

از طرفی حسن زمانی یکی از اعضای هیات مدیره استقلال نیز در صحبت‌هایش به این نکته اشاره کرده بود که در جلسه آتی هیات مدیره استقلال قصد دارند این مساله را مطرح کنند و به احتمال زیاد قرارداد 8،7 بازیکن را کم می‌کنند.

با این تفاسیر این مسئله باعث شده تا مسئولان استقلال به دنبال راه حلی برای رفع این مشکل باشند و حتی در رابطه با این موضوع نیز به بحث و تبادل نظر پرداختند اما قرار است بررسی کم شدن قرارداد ها در هیئت مدیره مطرح تا اعضای هیئت مدیره به یک جمع بندی نهایی برسند .

محسن بزرگی معاون حقوقی باشگاه استقلال نیز درباره کسر قرارداد بازیکنان عنوان کرده که این مسئله تنها در صورت توافق بین دو طرفین صورت می گیرد در غیر این صورت کسر قرارداد بازیکنان از نظر قانونی انجام پذیر نیست.

با این حساب باید منتطر ماند و دید در نهایت کدام یک از آبی پوشان پایتخت حاضر به توافق در این مسئله می شوند .از طرفی هر یک از بازیکنان در ابتدای فصل با توجه به نوع قرارداد خود راهی استقلال شده اند و کنار آمدن با این موضوع احتمال دارد در برخی بازیکنان امکان پذیر نباشد. با توجه به این مسئله باید دید کدام یک از بازیکنان در نیم فصل از استقلال جدا می شوند و این شرایط کار را برای منصوریان نیز سخت خواهد کرد .


به طور حتم در جلسه آتی هیئت مدیره این موضوع بررسی و در نهایت یک تصمیم از سوی مسئولان اتخاذ می شود اما از نظر حقوقی در صورتی که توافق حاصل نشود کم شدن قرارداد ها غیر قانونی است .

انتهای پیام /


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار