اردبیل؛

کشف و ضبط محموله قاچاق چوب‌آلات جنگلی در اردبیل

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: با تلاش ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی استان محموله قاچاق چوب‌آلات جنگلی در اردبیل کشف و ضبط شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ شهامت هدایت افزود: با تلاش ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل 51 اصله چوب‌آلات و 2 اصله گرده بینه و 2.5 استر هیزم قاچاق جنگلی از قاچاقچیان کشف و ضبط شد.

وی گفت: با هوشیاری ماموران یگان حفاظت چهار دستگاه نیسان وانت حامل چوب‌آلات و گرده بینه و هیزم قاچاق جنگلی که به صورت غیرمجاز از استانهای همجوار وارد استان شده بود توسط نیروهای یگان حفاظت استان توقیف و محموله قاچاق ضبط شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل تصریح کرد: در این رابطه 4 نفر متخلف دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی استان معرفی شده تا در مورد تخلفات آنها رسیدگی لازم انجام شود.

هدایت با هشدار به متخلفان و متجاوزان به عرصه‌های جنگلی و مرتعی افزود: ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی به صورت شبانه‌روزی و با آمادگی کامل گلوگاه‌های قاچاق را کنترل می‌کنند و حافظان منابع طبیعی استان با همکاری نیروی انتظامی و با حمایت دستگاه قضایی استان عرصه را برای متجاوزان تنگ‌تر خواهند کرد.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: اردبیل ، کشف ، قاچاق ، چوب آلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.