گیلان؛

توقیف بیش از هزار خودروی رانندگان پرخطر

بیش از هزار خودروی رانندگان پرخطر در گیلان متوقف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان با بیان اینکه رانندگانی که مرتکب تخلفات حادثه ساز چون عبور از چراغ قرمز و سبقت غیرمجاز شوند نمره منفی می‌گیرند، افزود : در   6ماه گذشته بیش از هزار خودروی رانندگان پرخطر در استان متوقف و به پارکینگ منتقل شدند.

سرهنگ تیمور شهیدی مقدم در نشست خبری در رشت اظهار داشت: بیش از 10 میلیون دانش آموز در سطح کشور همیار پلیس هستند که می‌توانند نقش موثری در کاهش تلفات ناشی از سوانح رانندگی داشته باشند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان گیلان با اشاره به طرح ویژه نظم بخشی ترافیکی همزمان با بازگشایی مدارس گفت: مرحله نخست این طرح همزمان با سراسر کشور از 31 شهریورماه در استان گیلان آغاز شد و تا 15 مهرماه ادامه دارد.

وی هدف از اجرای این طرح ترافیکی را ارتقاء نظم و انضباط ترافیکی و تردد ایمنی دانش آموزان و دانشجویان اعلام کرد و افزود: تا زمان شروع به کار منظم سرویس‌های مدارس، ترافیک سنگین در معابر قابل پیش بینی است.

شهیدی مقدم به مرحله دوم طرح ویژه نظم بخشی ترافیکی اشاره کرد و گفت: مرحله دوم این طرح از 15 مهرماه آغاز می‌شود و تا پایان سال تحصیلی 96-95 ادامه دارد.


انتهای پیام /


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.