شیراز؛

برتری صدا و سیمای فارس در بین مراکز استان ها

صدا و سیمای مرکز فارس در هفته دولت، موفق به کسب رتبه عالی در بین مراکز استان ها شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سید عباس فاطمی رئیس مرکز سیمای استان ها گفت: بر اساس نتایج بررسی عملکرد سیمای مراکز استان ها در هفته دولت، صدا و سیمای مرکز فارس رتبه  عالی را کسب کرد.
وی ادامه داد: در این گزارش برنامه های از حرف تا عمل، کاشانه مهر، شب پارسی، گاز سرمایه ملی نگاه روز، شهر راز، صبح دلگشا و نشست های خبری در هفته دولت توسط ارزیابان مرکز سیمای استان ها مورد ارزیابی قرار گرفته اند.  
سید عباس فاطمی از جمله دلایل این انتخاب را توجه مرکز فارس به جدول پخش برنامه های تلویزیونی متناسب با هفته دولت، استفاده از قالب های متنوع برنامه سازی نظیر کلیپ، نماآهنگ، زیرنویس ،معرفی دستاوردهای دولت ها در برنامه های روزانه خانواده، شبانه، عصرگاهی و ترکیبی در کنار ارتباط خوب با مسئولان نهادها و دستگاههای دولت برشمرد.
وی گفت: سیمای مرکز فارس همچنین در این ایام با استفاده از حضور مردم در برنامه ها سیاست مخاطب محوری خود را در ویژه برنامه های هفته دولت تقویت کرد.
رئیس مرکز سیمای استان ها اظهار کرد: صدا و سیمای مرکز فارس امسال و در هفته دولت با تولید و پخش 4 هزار و 766 دقیقه برنامه رسانه ای در حوزه های رادیو ، تلویزیون و خبر عملکرد قابل توجهی را ثبت کرد که مورد توجه مقامات استان از جمله استاندار فارس قرار گرفت.
انتهای پیام/ن
برچسب ها: برتری ، صدا ، سیما ، فارس ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.