رئیس اداره صنعت معدن وتجارت بوکان؛

جلسه ارتباط صنعت با دانشگاه در بوکان برگزار شد.

رئیس اداره صنعت معدن وتجارت بوکان خبرداد : جلسه ارتباط صنعت با دانشگاه در ارتباط با پیاده سازی قانون رفع موانع تولید درشهرستان بوکان برگزارشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛حسن عبدی گفت: جلسه ارتباط صنعت با دانشگاه در ارتباط با پیاده سازی بند سین ماده 31 و تبصره 10 ماده 35 قانون رفع موانع تولید با حضور مدیر گروههای رشته های تخصصی دانشگاههای آزاد ، پیام نور ، مدیر مرکز آموزش بازرگانی و واحدهای صنعتی و معدنی دربوکان برگزار گردید.

حضرتی رئیس اداره آموزش ، پژوهش و فناوری نیز دراین جلسه واحدهای صنعتی و معدنی شهرستان به منظور صدور گواهی تحقیق و توسعه مطالبی را ایرادوتاکید بر فرهنگ سازی آشنایی با شرکت های دانش بنیان شد.

وی افزود :مرداد امسال 7 گواهی تحقیق و توسعه به واحدهای صنعتی و معدنی بوکان صادر و چندین گواهی دیگر نیز در دست اقدام است.

رئیس اداره آموزش ، پژوهش و فناوری تصریح کرد سازمان صنعت، معدن و تجارت آمادگی خود را برای آماده سازی واحدهای صنعتی ومعدنی برای تبدیل به واحد دانش بنیان اعلام نمودند.

وی همچنین در این جلسه گام های اجرایی تبدیل واحدهای تحقیق وتوسعه به شرکت های دانش بنیان از طریق ارتباط صنعت با دانشگاه را تبین و تشریح کردند.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: صنعت ، بوکان ، دانشگاه ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.