همدان؛

اجرای 181 برنامه به مناسبت هفته نیروی انتظامی در ملایر

فرمانده نیروی انتظامی ملایر گفت: 181 برنامه متنوع اصلی و فرعی در هفته نیروی انتظامی با شعار همه باهم برای امنیت و آرامش در ملایر اجرا می‌شود.

اجرای 181 برنامه به مناسبت هفته نیروی انتظامی در ملایر

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛با اشاره به مهم‌ترین برنامه‌های هفته نیروی انتظامی در ملایر اظهار داشت: برنامه‌های هفته ناجا باهدف شناساندن اقدامات نیروی انتظامی به مردم انجام می‌شود.

وی گفت: اولین روز این هفته با عنوان جامعه ایمانی، ارزش‌های اسلامی و عزت حسینی نام‌گذاری شده و در این روز برنامه‌های دیدار با امام‌جمعه در راستای تجدید بیعت با آرمان های امام خمینی(ره) ، سخنرانی پیش از خطبه و مانور اقتدار و امنیت توسط واحدها اجرا می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی ملایر با اشاره به برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در دومین روز از هفته نیروی انتظامی بیان کرد: این روز به نام حرفه‌ای گرایی، دانش بنیانی و کارآمدی نام‌گذاری شده است.

وی افزود: در روز سوم هفته نیروی انتظامی که به نام قانون‌گرایی، مشارکت عمومی و انضباط اجتماعی نام‌گذاری شده است ، عوامل نیروی‌های انتظامی با ائمه جمعه شهرستان دیدار و در این نشست چالش ها و آسیب‌های مراسم عزاداری بررسی و راه‌کارهایی ارائه می‌شود.

ترک نیا گفت: قرائت پیام مهر توسط عوامل انتظامی در مدارس منتخب ملایر، سامن و جوکار از مهم‌ترین برنامه‌های روز چهارم این هفته نیروی انتظامی است و این روز به نام آموزش همگانی، اعتماد مردمی و امنیت پایدار نام‌گذاری شده است.

وی گفت: روز پنج هفته نیروی انتظامی با عنوان پیشگیری اجتماعی، اقتدار و توانمندی و آرامش عمومی نام‌گذاری شده و دیدار مردمی در مرکز 197، حضور دانش آموزان در مرکز 110 و تجلیل از اساتید دانشگاه از مهم‌ترین برنامه‌های این روز است.

فرمانده نیروی انتظامی ملایر گفت: در ششمین روز این هفته که به نام مردم‌داری، رافت، مهربانی و سرمایه اجتماعی نام‌گذاری شده اجرای طرح مردم یاری و برگزاری نشست تعاملی با اولیا و مربیان از مهم‌ترین برنامه‌های این روز است.

وی گفت: غبارروبی مزار شهدا پایان‌بخش مراسم هفته نیروی انتظامی در هفتمین روز بوده که به نام فضائل خلاقی، ایثارگری، جهاد و شادت نامگذاری شده است.

ترک نیا گفت: در ایام هفته نیروی انتظامی برای ترخیص موتورهای توقیفی کمک شده و در این هفته یگان‌های ویژه رهایی گروکان در مدارس حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.