درسی که برانکو از قشقایی ها گرفت

سرخپوشان پایتخت از تیم قشقایی یاد گرفتند که دوندگی راهکار مقابله با برتری فنی است.

دوندگی راهکار مقابله با برتری فنی استبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، کمتر کسی در شروع بازی پرسپولیس و قشقایی شیراز باور می کرد که سرخپوشان پایتخت بازنده این دیدار باشد و از گردونه رقابتهای جام حذفی کنار برود اما این اتفاق رخ داد و شاهد بزرگترین شگفتی در جام حذفی بودیم. 

تیم پرسپولیس با وجود برتری فنی اسیر جسارت و دوندگی بی امان تیم قشقایی شد و در نهایت وداع زود هنگامی با جام حذفی داشت. همچنین سرخپوشان پایتخت این تجربه را نداشتند که می توان از لحاظ فنی دو یا سه کلاس از تیمی برتری داشت اما گرفتار آمادگی جسمانی و دوندگی ذاتی تیم ضعیف تر شد. 

برتری تاکنیکی پرسپولیس با حضور اکثر نفرات این تیم محسوس بود اما موضوعی که در سراسر بازی به خوبی به چشم می آمد این بود که سرخپوشان پایتخت از تمام توان خود در این بازی استفاده نکردند.

به هر حال پرسپولیس از گردونه رقابتهای جام حذفی کنار رفت اما برانکو یک تجربه به تجارب قبلی اش اضافه شد که علاوه بر اینکه جسارت و شجاعت برای غلبه بر تیم های کوچک لازم است باید دوندگی و جنگندگی هم سرلوحه خود قرار بدهد. 

شاید برانکو نبود ملی پوشان را یکی از دلایل باخت تیمش اعلام کند اما شاهد تقابل تیم مغرور پرسپولیس مقابل تیم آماده قشقایی بودیم و به نظر نمی رسید پرسپولیس با ملی پوشانش هم قادر به شکست قشقایی بود. 

شاهرودی: فاصله بین بازیکنان نیمکت نشین و اصلی زیاد است

پیشکسوت پرسپولیس درباره حذف از جام حذفی گفت: پرسپولیس ها با غرور به میدان مسابقه رفتند و در نهایت هم با شکست مقابل حریف ناشناخته خود از گردونه این رقابت ها خارج شدند.

رضا شاهرودی در ادامه عنوان کرد: از برانکو بعید بود که به کسانی بازی دهد که در حد نام پرسپولیس نبودند و این بازی نشان داد فاصله بین بازیکنان نیمکت نشین و اصلی زیاد است. پرسپولیس بهتر بود با ملی پوشان خود در فرصت دیگری به میدان می رفت تا شاهد این شکست تحقیرآمیز نباشد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: به هر حال فوتبال ما به سمتی می رود که هیچ تیمی از پیش برنده نیست و تیم قشقایی دیروز این موضوع را ثابت کرد.

میناوند: غرور کاذب باعث شکست شد

پیشکسوت پرسپولیس درباره حذف این تیم از جام حذفی گفت:پرسپولیسی ها از همان ابتدا بازی با غرور وارد زمین شدند و حریف خود را دست کم گرفته بودند.

وی در ادامه عنوان کرد:گل زود هنگام قشقایی ها شیرازه پرسپولیس را از هم پاشید و باعث شد که پرسپولیس به خواسته خود نرسد همچنین سرخپوشان تمام تلاش شان برای کسب تساوی بود در صورتی که اگر سنجیده تر عمل کرده بودند در نود دقیقه کار را تمام می کردند.

میناوند بیان کرد: پرسپولیس هفته گذشته به علت نبود کادر فنی و ملی پوشان خوب تمرین نکرد و نتوانست با آمادگی کامل به مصاف حریف شیرازی خود برود.

بازیکن سابق پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم پرسپولیس در لیگ برتر بتواند جبران این شکست را بکند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار