مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو؛

آذربایجان مهد مرزداران بزرگ

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: آذربایجان غربی و منطقه آزاد ماکو مهد سلحشوران و مرز داران بزرگ ایران است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه سومین دوره همایش پیاده روی خانوادگی منطقه آزاد ماکو امروز جمعه با شرکت خانواده های این منطقه و با هدف ترویج فرهنگ ورزشهای همگانی و ایجاد شور و نشاط در جامعه باز رکورد دار حضور مردم در پیاده‌روی خانوادگی کشور شد،

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو در این همایش با بیان اینکه آذربایجان غربی مهد سلحشوران و مرزداران بزرگ ایران است، اظهار داشت: مردم آذربایجان و مردم منطقه آزاد ماکو شایسته بهترین ها هستند.

حسین فروزان، اظهار کرد: اقدامات عمرانی سازمان منطقه آزاد ماکو را متحول ساخته و باید با برنامه ریزی های دقیق به آینده درخشان این منطقه امیدوار باشیم.

فروزان گفت: از سال آینده این همایش در نیمه شهریور برگزار خواهد شد و همچنین در آینده از والیبال و کشتی منطقه آزاد ماکو خبرهای خوبی خواهیم شنید.

وی تصریح کرد: امیدواریم همراهی مردم منطقه با سازمان ادامه یابد تا شاهد منطقه ای زبانزد در کشور باشم.

در این همایش پیاده روی خانوادگی دو دستگاه خوردروی سواری، ۷۵ دستگاه دوچرخه، دهها کمک هزینه زیارتی و ۱۵۰ جایزه نفیس با همکاری ۵۰ درصدی حامیان مالی به قید قرعه به شرکت کنندگان در این همایش اهدا شد.

نقطه آغاز مسیر پیاده روی خانوادگی ماکو از اول بلوار شهید قنبری شروع شده و در مسیری به طول 6 کیلومتر به روستای باغچه جوق منتهی شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.