بجنورد؛

پرداخت 10 هزار میلیارد ریال تسهیلات به صنایع کوچک

سالانه 10 هزار میلیارد ریال تسهیلات به صنایع کوچک پرداخت می شود .

پرداخت 10 هزار میلیارد ریال تسهیلات به صنایع کوچک

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان این که حمایت از بنگاه های خرد و کوچک از اولویت های این وزارتخانه است ، گفت: رمز موفقیت بنگاه های خرد و کوچک، اتصال و زنجیره ای کردن آن ها به یکدیگر است و برای حل معضل اشتغال های بزرگ، فراگیر و فقرزدایی در کشور نیازمند حمایت بانک ها از این طرح ها هستیم.

علی ربیعی درحاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای صندوق کارآفرینی امید درشهرستان بجنورد افزود : در حال حاضر جهت گیری ما برای اشتغال مشخص است و الزام موفقیت آن زنجیره کردن کارهای خرد و کوچک و متوسط به یکدیگر است .

وی با بیان این که بنگاه های کوچک در دو زمینه طراحی و بازاریابی مشکل دارند خاطر نشان کرد : تبدیل بنگاه های خرد و متوسط به بنگاهای بزرگ تر یکی از اولویت های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است که در این راستا توسط کارشناسان برجسته بین المللی آموزش های لازم به مراکز فنی و حرفه ای داده شده است.

وزیر تعاون ،کار و وفاه اجتماعی با بیان این که ضعف ما در طراحی باعث شده است که 90 درصد از بازار زیورآلات ما توسط چینی ها اشغال شود ، گفت : با سرمایه گذاری در زمینه طراحی می توانیم این بازار را دوباره بدست آوریم.

علی ربیعی گفت: در دوسال گذشته 60 میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت با کارمزد پایین به خراسان شمالی پرداخت شده است تا بتوانیم با حمایت از صنایع کوچک به اشتغالزایی خوبی دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.