دامغان؛

بیمارستان صحرایی امام حسین در کوه زر دامغان احداث می شود

این بیمارستان صحرایی موقت با بیش از ۵۰ نیرو از قبیل پزشک، بهیار، نیروی امدادی و خدماتی کار خدمت رسانی خود را انجام خواهد داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از دامغان ، رئیس شبکه بهداشت و درمان دامغان گفت : این بیمارستان به پیشنهاد سازمان بسیج جامعه پزشکی و با هماهنگی این ارگان با ادارات مربوطه در منطقه کوه زر دامغان بر پا خواهد شد.
ابوالفضل فتاح اظهار داشت : این بیمارستان صحرایی موقت با بیش از ۵۰ نیرو از قبیل پزشک، بهیار، نیروی امدادی و خدماتی کار خدمت رسانی خود را انجام خواهد داد.
وی به هدف از برپایی این بیمارستان اشاره و تصریح کرد: این بیمارستان صحرایی موقت با هدف خدمات رسانی به مردم محروم منطقه و ویزیت بیمارانی که توان عزیمت به شهر را ندارند برپا خواهد شد.
رئیس شبکه بهداشت و درمان دامغان تاکید کرد: در چند سال اخیر تا کنون از سوی بسیج جامعه پزشکی استان سمنان ۴ بیمارستان صحرایی برپا گردیده که ۳ بیمارستان در شاهرود، ۱ بیمارستان در گرمسار بوده است.
وی افزود: خدمت رسانان این بیمارستان در مورد همه خدمات  به جز خدمات تخصصی به صورت شبانه روزی ارائه خدمت می نمایند
فتاح خاطر نشان کرد: در طول این مدت تعداد ۱۰ پزشک به ارائه خدمات تخصصی همچون داخلی، اطفال، جراحی محدود، زنان، سونوگرافی، ارائه دارو، پزشک عمومی و دندانپزشک خواهند پرداخت.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان گفت: در این بیمارستان ویزیت رایگان کلیه مراجعه کنندگان انجام خواهد شد و بیماران شناسایی و بعد از تشخیص و بررسی در صورت وجود مشکل، مراتب درمان در بیمارستان ولایت دامغان پیگیری خواهد شد.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.