زابل

نوزدهمین پایگاه اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی زابل افتتاح شد

به همت دانشگاه علوم پزشکی و مرکز سوانح و فوریت های پزشکی زابل، نوزدهمین پایگاه اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی زابل در روستای بزی الری افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان.، رییس مرکز سوانح و فوریتهای پزشکی دانشگاه زابل عنوان کرد: پایگاه اورژانس جاده ای بزی اله ری در زمینی به مساحت ۸۰۰ متر مربع احداث شده تا گامی دیگر در جهت طرح تحول سلامت برداشته شود.

غلامعلی رفعت با بیان اینکه، زمین پایگاه توسط یکی از خیرین روستای اله ری بنام مرحوم کدخدا ابراهیم بزی، جهت احداث پایگاه اورژانس جاده ای به دانشگاه علوم پزشکی زابل اهداء شده است ادامه داد: ۶ نفر نیروی عملیاتی شامل تکنسین فوریتهای پزشکی که دارای تحصیلات دانشگاهی می باشند در این پایگاه مشغول به خدمت هستند.

وی با عنوان اینکه، پایگاه اورژانس جاده ای اله ری دارای ۲۰۰ متر مربع محوطه سازی و ۹۰ متر مربع زیربنا می باشد تصریح کرد: جهت احداث ساختمان پایگاه مبلغی بالغ بر هفتاد میلیون تومان از محل اعتبارات استانی و جاری دانشگاه هزینه شده است.

رفعت با اشاره به، این پایگاه علاوه بر پوشش محور اصلی زابل به زهک، روستاهای مجاور را نیز پوشش می دهد افزود: مبلغ ۱۵۹ میلیون تومان نیز جهت استقرار یکدستگاه آمبولانس مجهز به تجهیزات ارائه خدمات اورژانس پیش بیمارستانی صرف شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار