مسابقه بزرگ «نامه ای به پاکبان شهرمان» در قزوین برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ مدیرروابط عمومی سازمان مدیریت پسماند قزوین گفت: باهدف تکریم جایگاه پاکبانان و نقش برجسته آنان در حیات اجتماعی شهر جشنواره بزرگ «نامه ای به پاکبان شهرمان» برگزار می شود.

 آرش شایسته نیا افزود : این جشنواره با هدف اخذ دیدگاه ها، نظرها، پیشنهادها و انتقادهای سازنده برگزار می شود تا از آنها برای بهبود ارائه خدمات بهینه، مطلوب و آسان به همشهریان استفاده شود.

دبیر جشنواره بزرگ نامه نویسی گفت: تمامی دانش آموزان مقاطع تحصیلی دبستان، متوسطه اول و متوسطه دوم می توانند با ارسال نامه های خود دراین مسابقه شرکت کنند.

شایسته نیا با اشاره براین که به تمامی شرکت کنندگان دراین مسابقه لوح تقدیر اهدا خواهدشد، گفت: کار داوری نامه ها به سه نفر روزنامه نگار، مولف و یا نویسنده ای که در حوزه ادبیات فارسی صاحب نظر باشد، واگذار خواهد شد و براساس موافقت هیات مدیره سازمان، به نفراول هر مقطع تحصیلی ۲میلیون و۵۰۰هزارریال، تندیس مسابقه و لوح تقدیر؛ به نفر دوم هر مقطع تحصیلی یک میلیون و ۵۰۰هزار ریال، تندیس مسابقه و لوح تقدیر و نفرات سوم هر مقطع یک میلیون ریال، تندیس مسابقه و لوح تقدیر اهدا خواهد شد.

وی تاکید کرد: به نفرات چهارم وتا دهم این مسابقه هم هدیه ۵۰۰ هزارریالی و لوح تقدیر تقدیم خواهدشد و ۳۰نامه برتر در هرمقطع در کتابی به چاپ خواهد رسید.

مدیرروابط عمومی سازمان مدیریت پسماند قزوین با اشاره به این که مراسم اختتامیه این جشنواره ۲۵آذرماه و هم زمان با «روز پژوهش» برگزار خواهد شد؛ تصریح کرد: در نظر است مراسم اختتامیه جشنواره با حضور جمعی از مدیران استانی برگزار و نامه های منتخب در هر مقطع تحصیلی با حضور پاکبانان نمونه قرائت شود.

شایسته نیا تاکید کرد: آخرین مهلت شرکت در جشنواره بزرگ نامه نویسی «نامه ای به پاکبان شهرمان» دهم آذرماه است و دانش آموزان می توانند نامه های خود را به آدرس قزوین، خیابان نواب جنوبی، تقاطع خیابان امام خمینی (ره)، جنب شهرداری منطقه یک، دبیرخانه جشنواره بزرگ «نامه ای به پاکبان شهرمان» ارسال کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.