رضا لک:

محمد کشاورز یک الگو مناسب در فوتسال است

سرمربی تیم گیتی پسند اصفهان گفت: محمد کشاورز از لحاظ فنی و از لحاظ اخلاقی یک الگو بسیار مناسب برای جونان ورزشکار است.

رضا لک سرمربی تیم گیتی پسند اصفهان در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص خداحافظی محمد کشاورز از تیم ملی فوتسال گفت: محمد کشاورز 17 سال است که با تیم ملی بوده و در 4 دوره مسابقات جام جهانی فوتسال حضور داشته و افتخارات بسیار زیادی کسب کرده است، بنده افتخار این را داشتم که از نزدیک با وی و خانواده‌اش آشنایی داشته ام و ما فوتسال را با هم آغاز کرده و کشاورز امروز هم زیر نظر من مشغول بازی است.

لک در همین خصوص ادامه داد: وی در زمان بسیار مناسبی تصمیم به خداحافظی از فوتسال گرفت و بسیار  هوشمندانه این تصمیم را گرفت، در یکی دو سال گذشته آسیب دیدگی‌های زیادی گریبانگیر وی شده بود و به نظر من زمان خوبی را برای خداحافظی انتخاب کرد و همچنین خداحافظی او قبل از دیدار حساس مقابل پرتغال باعث ایجاد انگیزه در نفرات تیم ملی می‌شود تا بتوانند باعث خوشحالی مردم ایران و محمد کشاورز شوند.

وی ادامه داد: محمد کشاورز الگوی بسیار مناسبی برای بازیکنان فوتسالیت‌های جوان کشورمان است و هم در زندگی شخصی و هم در زندگی ورزشی خود همیشه اخلاق را حفظ کرده و مربیانی که با او کار کردند همه از او رضایت کامل دارند.

لک در خصوص سوالی در مورد بهترین و بدترین خاطره ورزشی خود با محمد کشاورز گفت:‌ بهترین خاطره‌ای که با محمد کشاورز دارم مربوط می‌شود به سال اول قهرمانی تیم شهید منصوری قرچک، در آن سال کشاورز از تیم فولاد ماهان به ما ملحق شده بود و نقش بسیار پررنگی در قهرمانی ما داشت که آن قهرمانی شروع راه من در فوتسال بود و بدترین خاطره‌ای که با وی دارم مربوط می‌شود به فینال جام باشگاه‌های آسیا  در مقابل  تیم گیتی‌پسند اصفهان در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا که در آن دیدار تیم ما شکست خورد.

سرمربی تیم گیتی‌پسند در خصوص شرایط دیدار دو تیم پرتغال و ایران گفت:‌من معتقد هستم که تیم ملی ما می‌توانست امشب جای دیدار رده‌بندی در بازی فینال حضور داشته باشد اما رسیدن به همین مرحله هم بسیار کار دشواری بوده است و این دیدار هم برای ما بسیار مهم است و من خوشحال هستم که تیم ملی پرتغال به جای آرژانتین به این دیدار آمد زیرا کار بچه‌های ما بسیار آسان‌تر است. البته تیم ملی پرتغال را نباید دست کم گرفت  اما تیم ما توان پیروزی بر آنها را دارد.

 رضا لک افزود: نباید فراموش کرد که در دیدارهای گذشته تیم ملی ما در مقابل تیم‌های اروپایی مشکل داشتیم مثلا جلوی اسپانیا و روسیه شکست خوردیم و با آذربایجان مساوی کردیم و این نشان می‌دهد که سبک ما با بازی اروپایی‌ها متفاوت است آنها در تاکتیک‌های دفاعی و ضربات ایستگاهی قدرتمند هستند و توان تاکتیکی بالایی دارند و ما اگر بتوانیم نقاط ضعف آنها را پیدا کنیم می‌توانیم به مقام سومی این مسابقات برسیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد:‌ البته بازیکنان تیم ملی ما باید از احساسات و تعصبات به دور باشند زیرا اگر احساسی بازی کنند ممکن است ضرر کنند به هر حال بازیکنان تیم پرتغال حرفه‌ای هستند و از هر فرصتی استفاده می‌کنند به تیم ضربه بزنند اما اگر بازیکنان ایران منطقی بازی را انجام دهند و زمان بازی را مدیریت کنند می‌توانند پیروز میدان شوند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار