سومين روز ووشوی جوانان جهان؛

5 مدال برای نمايندگان ايران

نمايندگان ايران در سومين روز از رقابت های ووشوی قهرمانی جوانان جهان در بلغارستان موفق به كسب پنج مدال رنگارنگ در بخش تالو شدند.

5 مدال برای نمايندگان ايرانبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ رقابت هاي ووشوي قهرماني جوانان جهان از پنجشنبه با حضور نمايندگان 51 کشور در شهر «بورگاس» بلغارستان آغاز شد و تا 12 مهرماه ادامه خواهد داشت.

تيم جوانان ووشوي ايران در دو بخش تالو و سانداي دختران و پسران در اين رويداد شرکت کرده است.

امروز (شنبه) و در روز نخستين پيكارهاي بخش تالو، نمايندگان ايران به مصاف حريفان خود رفته و 2 مدال طلا، 2 نقره و يك برنز كسب كردند.

«زهرا كياني» ستاره تيم ايران بود كه توانست به تنهايي يك مدال طلا و يك نقره را براي تيم كشورمان به ارمغان بياورد.

«محمدعلي مجيري» ديگر طلايي ايران بود، «طاهابديعي» نقره گرفت و «فاطمه جزيني» هم  به مدال برنز رسيد.

«زهرا كياني» در فرم «چانگ چوان» با ارائه نمايشي تحسين برانگيز و با امتياز 9.39 در بين 23 تالوكار ‌به مقام نخست و مدال طلا رسيد. نمايندگان ژاپن و اندونزي به مدال هاي نقره و برنز رسيدند.

كياني كه در رده سني جوانان حضور دارد در فرم «جين شو» نيز با کسب امتياز 9.39 به مدال ارزشمند نقره دست يافت. نماينده چين با 9.40 به مدال طلا رسيد و تالوکار ژاپن با امتياز 9.15 سوم شد.

«محمدعلي مجيري» در فرم «نن دائو» رده سني نوجوانان به رقابت با حريفان پرداخت و در نهايت با کسب امتياز 8.93 بر سکوي نخست ايستاد و به مدال طلا دست يافت.در اين فرم تالوکاران کره جنوبي و سنگاپور به مدال هاي نقره و برنز رسيدند.

«طاها بديعي» در فرم «جين شو» رده سني نوجوانان به رقابت با حريفان پرداخت و با کسب امتياز 8.76 به مدال نقره رسيد. در اين فرم نمايندگان سنگاپور و ماکائو به مدال طلا و برنز دست يافتند.

همچنين، «فاطمه جزيني» در رده سني نوجوانان و در فرم «چانگ چوان» در ميان 26شرکت کننده با امتياز 8.76 پس از نمايندگان بلاروس و مالزي سوم شد و به مدال برنز رسيد.

با اين اوصاف تعداد مدال هاي تيم ووشوي جوانان ايران تا پايان روز سوم به 4 مدال طلا، 3 نقره و 3 برنز رسيد.

«يوسف صبري»، «محمدمهدي گرشاسبي»، «زهرا كياني» و «محمدعلي مجيري» مدال طلا، «حميدرضا سهندي»، «طاها بديعي» و «زهرا كياني» مدال نقره، «فاطمه جزيني»، «فاطمه ويسي» و «آرمين افراز» مدال برنز كسب كرده اند.

تيم سانداي جوانان ايران نيز در اين مسابقات به عنوان نايب قهرماني دست يافت.
رقابت هاي ووشوي قهرماني جوانان جهان، عصر روز دوشنبه هفته جاري به اتمام خواهد رسيد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار