طراحی نرم افزار "تکیه" ویژه ماه محرم در سایت تبیان

معاونت شبکه های اجتماعی سایت تبیان گفت: نرم‌افزار تکیه تبیان با هدف افزایش سطح آگاهی مردم ویژه ماه محرم طراحی شد.

به گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نسیم مه آبادی معاونت شبکه های اجتماعی صبح امروز در مراسم رونمایی از خدمات تبیان در ماه محرم در محل این موسسه با اشاره به فعالیت های این سایت ویژه ماه محرم و صفر اظهار داشت: در دهه اول ماه محرم هر روز مسابقه کتاب خوانی برای کاربران داشته که منبع ان کتاب واجب فراموش شده رهبری است.

وی بیان کرد: کاربران روزانه باید به پنج سوال پاسخ داده و در انتهای ماه محرم اسامی برگزیدگان معرفی می شود.

مه آبادی ادامه داد: در انتهای ماه محرم مسابقه ویژه ای از کل کتاب برگزار و کاربران باید به 10 سوال پاسخ دهند.

وی یادآور شد: رونمایی از نرم افزار های محرم برای استفاده تلفن های همراه بوده و نرم افزاری ویژه به نام تکیه در سایت تبیان بارگذاری شده است.

مه آبادی با بیان اینکه مسابقات وبلاگ نویسی تحت عنوان کربلا جاری است، عنوان کرد: عکاسی کربلا جاریست در دو محور حضور اقشار مردم در سوگواری و بخش آزاد و خلاقانه انجام می شود.

وی اظهار داشت: در صفحه اجتماعی این سایت کمیته آموزشی ستاد اربعین حسینی با هدف انتشار اخبار و کلیپ های مختلف طراحی شده است.

مه‌آبادی اضافه کرد: ایجاد معرفت شناسی امام حسینی و شناخت قیام عاشورا از دیگر اهداف کمیته ستاد اربعین حسینی است.

بارگذاری بیست هزار فایل صوتی و کتاب ویژه ماه محرم

در ادامه این مراسم حسین خسروی معاونت محتوایی موسسه تبیان گفت: ارائه محتوای فاخر در فضای مجازی و دسترسی آسان کاربران به کتب مختلف در مقوله فرهنگ عاشورایی اپلیکیشن تکیه طراحی شده است.

وی ادامه داد: مداحی، سخنرانی، کتاب، تصویر نوشته، کلیپ‌های حسینی، اشعار حسینی، پاسخگویی به شبهات، معرفی شهدای کربلا، مقتل خوانی و زنگ موبایل از جمله بحث‌های مختلف این نرم‌افزار است.

خسروی یادآور شد: مجموعه ای از اشعار ناب حسینی و صدها کتاب با موضوع قیام امام حسین در این اپلیکیشن وجود داشته و کابران می‌توانند از 20 هزار فایل مداحی استفاده کنند.

معاونت محتوایی موسسه تبیان عنوان کرد: پاسخگویی به شبهات معروف در خصوص فلسفه عاشورا و قیام امام حسین (ع) و بیان زندگینامه شهدای کربلا از دیگر بخش های موجود در این اپلیکیشن است.

وی اضافه کرد: منتخب ادعیه و زیارات ویژه ماه محرم در بخش های پایانی این اپلیکیشن آورده شده است.

برگزاری مسابقه صوتی مداحی ویژه کودکان و نوجوانان

در ادامه این مراسم الناز فتحی خورانی مدیر مرکز یادگیری بخش کودک و نوجوانان گفت: دهه اول محرم مقارن با هفته اول کودک بوده و سایت تبیان ویژه نامه‌ای را در هفت روز تهیه و مطالبی را متناسب با نیاز کودکان بارگذاری کرده است.

وی بیان کرد: شعر، مداحی، حدیث روز، کلیپ، ضرب المثل و داستان‌های عاشورایی از جمله بخش‌های متنوع کودک و نوجوان در سایت تبیان است.

وی گفت: برگزاری مسابقه عکاسی، مداحی کودکان، تحت عنوان کودک حسینی تبیان همچنین مسابقه رنگ‌آمیزی اشکال در حوزه کودک و نوجوان از دیگر اقدامات این موسسه در دهه اول ماه محرم است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار