زنجان؛

ضرورت توجه به نقش خانواده ها در نهادينه سازی ارزشها و هنجارهای اجتماعی

توجه به نقش خانواده ها در نهادينه سازي ارزشها و هنجارهای اجتماعی وتوجه به فرايند جامعه پذيری افراد می تواند نقش تاثير گذاری در پيشگيری از جرائم داشته باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سرهنگ جعفر كردلو معاون هماهنگ كننده فرماندهی انتظامی استان در جمع كاركنان معاونت اجتماعی استان زنجان گفت: توجه به  نقش خانواده ها در نهادينه سازی ارزشها و هنجارهای اجتماعي وتوجه به فرايند جامعه پذيری افراد مي تواند نقش تاثير گذاری در پيشگيری از جرائم داشته باشد.
کردلو تاكيد كرد :  برنامه های كاربردی واثر گذار هفته ناجا بايد در طول سال با برنامه ريزی مناسب ادامه داشته باشد تا بتوانيم با استفاده از ظرفيت ساير نهاد ها وادارات برای افزايش اقتدار وسرمايه اجتماعی پليس در سطح جامعه استفاده كنيم.
سرهنگ كردلو در بخش ديگری از سخنان خود به ظرفيت ماموريت هاي پليس در حوزه امر به معروف اشاره كرد و گفت: امروزه استكبار جهاني از طريق رسانه ها و تكنولوژی، فرهنگ جامعه ما را هدف قرار داده است و با رسوخ به افكار و اذهان جوانان سعی در گرايش آنان به فرهنگ غربي را دارند كه اين ترفند می تواند با تلاش سازمان ها و اطلاع رساني به موقع، خنثی شود.
معاون هماهنگ كننده فرماندهی انتظامی استان زنجان با بيان اينکه ارتباط پليس با مردم، ارتباطی مهربانانه است، افزود: نيروی انتظامي جمهوري اسلامي ايران به بهترين وجه مناسبت ها را مديريت می کند و افزايش تعاملات با رسانه ها يکي از رويکرد هاي اصلی پليس در ارتقاء امنيت است.
اين مقام مسئول بااعلام اينكه اطلاع رساني و آگاهي بخشي به منظور پيشگيري عمومي از ديگر اهداف فرعی در اجرای برنامه هاي هفته ناجا است گفت: در هفته نيروي انتظامي  برنامه هاي متنوعي در راستای رسيدن به اهداف تعريف شده در سطح استان اجرا مي شود.  
سرهنگ كردلو  با اشاره به تدابير فرماندهي در اين هفته تصريح كرد :  نيروي انتظامي در اين هفته علاوه بر تقويت توان عملياتي نسبت به ارتقاء رويكرد جامعه محوري خود، اقدامات متعددي انجام خواهد داد .
وي بيان داشت: هفته نيروی انتظامی فرصت ويژه ای است كه در آن با اجراي برنامه ها ی مختلف در ابعاد گوناگون فرهنگي ، اجتماعي ،علمي ، مذهبی ،ورزشي ، انتظامی و.. با مشاركت سازمان های دولتی و مردم نهاد سطح تعامل نيروی انتظامي با جامعه تعميق و تحكيم بيشتری پيدا كند.
سرهنگ كردلو اصلي ترين هدف برگزاري هفته نيروي انتظامي را جلب مشاركت عمومي ، اعتماد سازي و آموزش همگاني مردم دانست و افزود: اين اقدامات نهايتا منجر به رضايتمندي مردم شريف و بزرگوار استان زنجان خواهد شد.  
معاون هماهنگ كننده فرماندهي انتظامي استان زنجان با اشاره به نقش هفته ناجا در ارتقاء امنيت و آرامش جامعه افزود: تحقق امنيت پايدار در گرو افزايش همکاری های مردم با پليس است.


انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.