شیری:حق نفتی ها خورده شده است

باز‌یکن سابق تیم نفت گفت: مسئولان باشگاه قرار بود پیگیری‌های لازم برای پرداخت مطالبات را انجام دهند اما به نظر حق بچه‌ها در این زمینه خورده شده است.

مهدی شیری در گفتگو با خبرنگار  فوتبال و فوتسا‌ل گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حضور طلبکار‌ان نفت در مقابل وزارت نفت اظهار داشت: در ابتدا باید بگویم که یک سال و نیم است که حق و حقوق اعضای تیم نفت پرداخت نشده و طبق گفته عماد حسینی، هندی و دیگر مسئولان قرار بر این بود کارها طبق روال انجام شود اما به نظر رسیدگی های لازم در این زمینه صورت نمی‌گیرد.

وی ادامه داد: تمامی افراد حاضر در اینجا همه مشکلاتی دارند و از طرفی برای این تیم زحمات بسیاری کشیده ام و ما توانستیم تیم را جزو چهار تیم آسیا قرار دهیم و بهترین ر‌اندمان را به نمایش بگذاریم اما با تمام این وجود حق بچه‌ها خورده شده است.

باز‌یکن سابق تیم نفت گفت: خوش‌بین هستیم که شرکت بهنام‌پیشرو کارهای لازم را انجام دهد و با توجه به اینکه چک لازم نیز صادر شده اما اعضای باشگاه نفت در نظر ندارند پیگیری‌های لازم را انجام دهند، من و دیگر افراد حاضر در اینجا در مضیقه هستیم و با این شرایط و پرداخت نشدن مطالبات به طور‌حتم تا دو یا سه روز دیگر  معلوم نیست چه پیش آید .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار