رشت؛

برگزاری مراسم گلریزان برای قهرمان اسبق کشتی فرنگی

مراسم گلریزان برای پهلوان حسین نیک نژاد توسط هیات کشتی رشت برگزار شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛مراسم گلریزان برای پهلوان حسین نیک نژاد قهرمان اسبق کشتی فرنگی ایران . آسیا با حضور مسعود رهنما مدیر کل ورزش و جوانان گیلان، هدایتی رییس هیات کشتی استان، شاه محمدی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان رشت کیومرث بیات رییس هیات شطرنج گیلان ، کسگری رییس هیات تیر و کمان شهرستان رشت ، پرتوی رییس هیات کشتی شهرستان رشت، عده ای از پیشکسوتان کشتی گیلان و قهرمانان این رشته در سالن آمفی تئاتر پهلوان نامجوی مجموعه ورزشی یادگار امام شهرستان رشت برگزار شد.

در ابتدای این گلریزان پرتوی رییس هیات کشتی رشت با برشمردن خصوصیات و قهرمانیهای حسین نیک نژاد از وی بعنوان یک چهره به یاد ماندنی یاد کرد در ادامه هدایتی رییس هیات کشتی استانن گیلان هم از برگزار کنندگان این گلریزان تجلیل کرد و افزود : من از مدیر کل ورزش و جوانان استان بسیار سپاسگزارم که همیشه یار و یاور کشتی هستند ولی باید این نکته را متذکر شود که کشتی در مقابل رشته های دیگر مظلوم است.

در پایان مسعود رهنما مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان با انتقاد از حضور بسیار کم جامعه بزرگ کشتی در این مراسم گفت : واقعا از این که یک قهرمان و پهلوان کشتی مانند حسین نیک نژاد در این شرایط حضور دارد بسیار ناراحتم و معتقد همگی باید دست به دست هم دهیم تا این وضعییت را بهبود ببخشیم .


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.