اصفهان؛

پیشتازی اصفهان در ثبت‌نام آزمون سراسری قرآن

اصفهانی‌‌ها در ثبت‌نام برای آزمون سراسری قرآن و عترت رکورددارشدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،معاون قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به ثبت‌نام ۸ هزار نفری در آزون سال گذشته گفت: امسال بیش از ۴ هزار و ۳۳۱ نفر از استان اصفهان برای شرکت در پانزدهمین دوره این آزمون ثبت‌نام‌ کرده‌اند و این روند همچنان ادامه دارد.

حجت‌الاسلام ابوالفضل یعقوبی با اشاره به اینکه تاکنون از مجموع ثبت‌نام کنندگان برای شرکت در این آزمون، ۳۸۶۲ بانو و ۴۶۸ نفر آقایان هستند افزود: براساس آخرین اخبار، اکنون موسسه‌های قرآن نسیم وحی خلخال، مهد قرآن یزد، جامعه القرآن کریم استان اصفهان و امیرالمومنین کاشان بیشترین تعداد ثبت‌نام کننده را داشته‌اند.

وی تصریح کرد: پانزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت در رشته‌های حفظ، مفاهیم، تدبر، معارف قرآن و اهل بیت(ع) در ۲۰ آبان‌ماه سال جاری برگزار می‌شود. مهلت ثبت‌نام آزمون سراسری قرآن و عترت برای عموم از ۲۰ شهریور ماه لغایت ۲۰ مهرماه می‌باشد و زمان برگزاری آزمون در اصفهان نیز در روز پنجشنبه ۲۰ آبان‌ماه از ساعت ۸ تا ۱۲ صبح در دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود.

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان بیان کرد: استان‌های اصفهان، آذربایجان شرقی و استان فارس تاکنون بیشترین تعداد ثبت‌نام کننده را برای شرکت در این آزمون داشته‌اند.

مهلت ثبت‌نام برای شرکت در این آزمون از ۲۰ شهریورماه آغاز شده و تا ۱۵ آبان‌ماه ادامه دارد، علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام و دریافت فایلPDF کتاب به سوی فهم قرآن به نشانی www.qia.ir مراجعه کنند .


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.