اردبیل؛

ثبت نام بیش از 2 هزار نفر برای اعزام به کربلای معلی از اردبیل

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در حج و زیارت استان اردبیل گفت: تاکنون 2 هزار و 300 نفر برای اعزام به کربلای معلی از استان اردبیل ثبت‌نام کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ حجت‌الاسلام عبدالله بیدار افزود: تاکنون به تعداد 2 هزار و 300 نفر در سامانه حج و زیارت برای اعزام به کربلای معلی و مراسم اربعین حسینی از اردبیل ثبت‌نام کردند و انتظار می‌ورد این آمار رفته رفته افزایش چشم‌گیری داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای اعزام کاروان حسینی از استان اردبیل به کربلای معلی انجام شده است٬ افزود: انتظار می‌رود مراسم اربعین حسینی امسال به صورت باشکوه و منظم برگزار شود و در این زمینه حج و زیارت استان اربیل نیز مشارکت همه‌جانبه‌ای دارند.

حجت‌الاسلام بیدار گفت: ستاد اربعین حسینی در کشور و به مراتب در استان اردبیل تشکیل شده است و در این ستاد برنامه‌ریزی منسجم و هدفمندی برای مراسم اربعین حسینی پیش‌بینی شده که انتظار می‌رود پیاده‌روی اربعین حسینی به صورت منظم برگزار شود.

وی با بیان اینکه مراسم اربعین حسینی اقتدار و عظمت شیعیان جهان را به دنیا نشان خواهد داد٬ افزود: در این زمینه ستاد اربعین و کمیته‌های مختلف راه‌اندازی شده است تا پیام این رویداد مهم فرهنگی تاثیر بسزایی در جهان داشته باشد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.