سند سه صفحه‌ای که چهره واقعی ترامپ را برملا می‌کند +فیلم

کلینتون، مالیات ندادن دونالد ترامپ را بهانه‌ای برای تخریب چهره وی قرار داده و با انتشار فیلمی در توییتر به این موضوع دامن زده است.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هیلاری کلینتون، نامزد جمهوری‌خواه انتخابات آمریکا به‌تازگی در توییتر فیلمی به اشتراک گذاشته که حقایقی را درباره رقیب انتخاباتی‌اش افشا می‌کند. در این فیلم بخشهایی از نظرات کارشناسان درباره دونالد ترامپ دیده می‌شود که همگی علیه او صحبت می‌کنند. موضوع صحبت آنها بیشتر در مورد جنبه اقتصادی و عدم پرداخت مالیات توسط ترامپ است.

در این فیلم کوتاه از سند سه صفحه‌ای صحبت می‌شود که دو واقعیت را درباره ترامپ بازگو می‌کند: اول اینکه ترامپ تاجر خوبی نیست و دوم اینکه او تا کنون سهم مالیاتش را پرداخت نکرده است. ترامپ در قسمتی از این فیلم می‌گوید "اینکه مالیات نمی‌دهم یعنی این که من باهوشم" و کارشناس در جواب او می‌گوید "یعنی کسانی که مالیات می‌پردازند کودن هستند"؟ طبق گفته کارشناسان در این فیلم، وی در طول یک سال حدود یک میلیارد دلار را از دست داده است در حالی که خود ترامپ با صدای بلند می‌گوید "من تاجر خوبی هستم".

در انتهای فیلم این جمله به چشم می‌خورد که "دونالد ترامپ تاجر ورشکسته‌ای است که با هزینه شما (مردم) ثروتمند شده است".


برای دانلود فیلم اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار