آیین رونمایی از آثار برگزیده سینمای مقاومت برگزار شد

آیین رونمایی از دومین مجموعه آثار برگزیده سینمای مقاومت با حضور حجت الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آیین رونمایی از دومین مجموعه آثار برگزیده سینمای مقاومت با حضور حجت الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی، مصطفی ابطحی مدیر عامل موسسه رسانه‌های تصویری، نرگس آبیار، محمد خزاعی، حبیب ایل بیگی، سید سعید سید زاده، انسیه شاه حسینی، محسن علی اکبری برگزار شد.
 
در ابتدای مراسم امیر حسین مدرس مجری برنامه در خصوص برگزاری این مراسم صحبت کرد و انسیه شاه حسینی در ادامه گفت: محرم یعنی جشن پایداری و مقاومت و این بهترین روز برای رونمایی از آثار مقاومت بود.
 
جواد اردکانی در ادامه اظهارداشت: تشکر می‌کنم از دوستانی که این حرکت را پیگیری کردند و امیدواریم به نتیجه مطلوب برسد. سینمای دفاع مقدس مظلوم است و این نوع فیلم‌ها کمتر بیننده دارد. این اقدام، اقدام ارزشمندی است. فیلم‌هایی که زحمات بسیاری برای آن‌ها کشیده می‌شود و این دوستان تلاش می کنند این آثار را به دست دوستدارانش برسانند.

محمد خزاعی هم در این مراسم گفت: تشکر می کنم از رسانه های تصویری که لحظه به لحظه ما را در جشنواره یاری کردند و حمایت های خوبی داشتند. از سازمان سینمایی هم تشکر می‌کنم. کار ارزشمندی انجام شده است. این کار در اصل سال گذشته اجرایی شد و امسال هم که مطرح کردیم، ابطحی استقبال کرد و این بسته فرهنگی را در سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی عرضه کردیم.

وی افزود: منتقدان نظرشان این است که آثار ما طالب ندارد اما این‌ها همه بستگی به تبلیغات مسئولان فرهنگ و هنر دارد. این گفتمان ها بسیار تاثیر گذار است و ما این حس و حال و کاربرد فرهنگی را سال گذشته شاهد بودیم. مجموعه آثار سینمایی دفاع مقدس هم قرار است در 8 جلد رونمایی شود که در آینده شاهد آن خواهیم بود.

امیرحسین مدرس در ادامه به سیستم وی او دی اشاره کرد و گفت: تلاش برای راه‌اندازی سینمای سیار در شهرستان‌های مختلف بسیار کار پسندیده‌ای بود که در حال اجرایی شدن است و این خود ترویج فرهنگ در سراسر کشور است.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار