اردبیل؛

برخورداری ساکنان ۱۰ روستای شهرستان نمین از آب شرب سالم

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی ‌اردبیل گفت: تا پایان امسال ساکنان ۱۰ روستای شهرستان نمین از نعمت آب شرب سالم برخوردار می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ محسن قنبری در بازدید از مراحل اجرای مجتمع آبرسانی امام حسن(ع) نمین اظهار داشت: باید در زمینه اجرای کیفی و هر چه بهتر این پروژه اقدامات لازم انجام شده و در کنار اجرای کیفی بهره‌برداری هر چه سریع‌تر از این مجتمع نیز در دستور کار قرار گیرد.

وی گفت: با بهره‌برداری از این پروژه تعداد 10 روستای شهرستان نمین از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار می‌شوند که در راستای رسیدن به این هدفگذاری مهم و اساسی باید مسئولان مربوطه تلاش همه‌جانبه‌ای داشته باشند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اردبیل افزود: برای این پروژه خط انتقال به طول 6 کیلومتر، منبع ذخیره آب 3 مورد شامل یک هزار متر مکعبی، 200 متر مکعبی و 100 متر مکعبی و داخل شبکه و کنتورگذاری به تعداد 300 مورد و نصب و تجهیز 4 ایستگاه پمپاژ اجرا می‌شود.

قنبری آبرسانی به مناطق روستایی را از مهم‌ترین اولویت‌ها در استان دانست و تصریح کرد: با توجه به اینکه بخش اعظم رندگی روستایی به آب شرب سالم و بهداشتی بستگی داشته بنابراین تلاش و جدیت بر این است تا با تامین اعتبارات مورد نیاز تعداد روستاهای برخوردار از نعمت آب شرب سالم را در سطح استان افزایش دهیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.