دفاع جولیانی از ورود ترامپ به مسائل خصوصی خانواده کلینتون

مشاور "دونالد ترامپ" از اینکه وی وفاداری "هیلاری کلینتون" را نسبت به همسرش زیر سوال برد دفاع کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از گاردین؛ "رودی جولیانی،" شهردار پیشین نیویورک و مشاور کنونی "دونالد ترامپ،" از مناظره نخست نامزد جمهوری‌خواهان مقابل "هیلاری کلینتون،" نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، با عنوان یک "رقابت منصفانه" یاد کرد.

ترامپ در سخنانی توهین آمیز به ماجرای رسوایی اخلاقی "بیل کلینتون،" رئیس جمهور پیشین آمریکا، اشاره کرد و پرسید واقعا هیلاری هم به همسرش وفادار بوده است؟ البته دلیلی برای وفاداری وی وجود ندارد. با کاری که بیل کرد، هیلاری هم می‌توانست وفادار باقی نماند.

جولیانی با اشاره به همین سخنان ترامپ گفت: همه می‌توانند در معرض اتهام خیانت به همسرشان قرار داشته باشند. ترامپ به عمل غیراخلاقی بیل کلینتون کنایه زد. هیلاری کلینتون نیز پیش از این همین کار را با قربانیان فساد اخلاقی بیل کرده بود.

زمانیکه رسوایی اخلاقی بیل کلینتون با "مونیکا لوینسکی" فاش شد، کلینتون او را یک دیوانه خودشیفتگی توصیف کرده بود. هیلاری بیش از آنکه همسرش را مقصر بداند، زنانی را که قربانی فساد اخلاقی وی شده بودند را ملامت می‌کرد.

در بخش دیگری از سخنان ترامپ وی به دریافت پول بنیاد کلینتون از دولت‌های ناقض حقوق بشر نیز حمله کرده بود. ترامپ در جلسه مناظره گفت: کلینتون میلیون‌ها دلار پول از شرکت‌هایی دریافت کرده است که رویاها و فرصت‌های شغلی شما امریکایی‌ها را به کشورهای دیگر منتقل می‌کنند.

درحالیکه ترامپ به دنبال کسب آرای زنان امریکایی است، نحوه برخورد وی با کلینتون در مناظره نخست موجب شد 27 درصد از زنانیکه مورد پرسش قرار گرفتند اعلام کنند نظرشان نسبت به ترامپ حتی بدتر از گذشته شده است. 30 درصد از زنان شرکت‌کننده در نظرسنجی نیز اعلام کردند دیدگاهشان نسبت به کلینتون بهتر شده و بیش از گذشته خواستار حمایت از وی هستند.
رودی جولیانی شهردار سابق نیویورک در پی انتشار اسناد مالیاتی ترامپ در روزنامه نیویورک تایمز، پرداخت نکردن مالیات از سوی نامزد جمهوری خواهان را "اقدامی هوشمندانه" از سوی وی توصیف کرد. وی روز گذشته (یکشنبه) گفت ترامپ به دلیل زیان مالی 916 میلیون دلاری در سال 1995 برای چندین سال از معافیت مالی برخوردار شد و اینکه وی به اختیار خود تصمیم به پرداخت نکردن مالیات گرفت، نشان از نبوغ و شم بالای اقتصادی او دارد.

جولیانی ادامه داد: اقدام ترامپ در پرداخت نکردن مالیات کاملاً قانونی بوده است و چنانچه او از این امتیاز قانونی برای پرداخت نکردن مالیات استفاده نمی‌کرد باید اکنون او را "احمق" خطاب می کردیم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار