رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل مقابله با شبهه افکنی ها، انحراف ها و تغییر سبک عزاداری ها را ضروری دانست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الاسلام سمیع الله مردان  در گفت و گو با خبرنگاران افزود: تخریب واقعه عاشورا و انحراف ذهن ها از اصل و هدف های آن همواره در طول تاریخ هدف دشمن بوده است اما علیرغم همه تلاش های دشمن، با بصیرت و هوشیاری پیروان راستین حسینی، هرگز جلوی ماندگاری قیام امام حسین(ع) گرفته نشده است.
وی با اشاره به این که دشمنان اسلام معترف هستند محافل عزاداری حسینی سلاح قدرتمند مسلمانان در برابر نفوذ افکار غرب است افزود: دشمنان اسلام از آغاز قیام سرخ حسینی تاکنون پیروزی خود را بر مسلمانان منوط به خاموش کردن محفل های معنوی عزاداری حسینی دانسته و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نکرده اند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل با اشاره به این که عشق و علاقه حسینی همواره در دل های پاک مومنان پایدار و ماندگار است خاطر نشان کرد: هر سال عزاداری میلیونی سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش فزونی می یابد و اراده و مشیت الهی بر ماندگاری عاشورا قرار گرفته است.
مردان تصریح کرد : عاشورا هر روز و هر زمان پیام دارد و امام حسین (ع) در قلب های همه ارادتمندان جا دارد و زمانی که محرم فرا می رسد مردم به صورت خودجوش لباس سیاه پوشیده و عزاداری می کنند.
عضو شورای فرهنگ عمومی آران و بیدگل به نقش خطیبان و سخنرانان در ارتقا سطح آگاهی جوانان اشاره و تصریح کرد: سخنرانان در مجلس هایی که توسط هیات های مذهبی برپا می شود هدف های ناب قیام حسینی را گوشزد کنند تا دستورات اسلام هم چون امر به معروف و نهی از منکر، نماز و زکات در میان مردم پویا باشد.
رئیس ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت های مذهبی آران و بیدگل ابراز امیدواری کرد: جلسات حسینی هم چون گذشته باید اثرگذار و سازنده باشد و بصیرت مردم را افزایش دهد.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.