رئیسیان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

فیلمسازان جوان و لایق ماندگار خواهند شد

بهترین حمایت از جوانان فیلمساز این است که خودشان قابلیت های خودشان را به خوبی نشان دهند.

علیرضا رئیسیان کارگردان و تهیه‌کننده سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص  ورود جوان های موفق فیلمساز و حمایت از آن ها  گفت: ورود جوان های موفق فیلمساز اتفاق خوبی است به شرطی که قابلیت های خود را به خوبی نشان دهند که در این صورت آن هایی که لایق هستند، خواهند ماند و امیدوارم ادامه داشته باشند.

وی افزود:همیشه ورود به عرصه هنر مانند باغ بزرگی است که درهای فراوانی برای ورود دارد اما آن هایی که می آیند اگر بتوانند پله های اوج گرفتن را طی کنند و تداوم ببخشند کارشان از اهمیت بالاتری برخوردار خواهد شد.

این کارگردان درخصوص اینکه سال به سال به تعداد جشنواره ها با عناوین مختلف اضافه می شود عنوان کرد:بالاخره باید منابع مالی به نحوی خرج شود به نظرم بیشتر جشنواره ها به جای اینکه موجب ارتقاء سینما و فرهنگ شوند صرف هزینه ها و بودجه هاست و هیچ خاصیتی ندارد و مشاهده می کنیم که همان فیلم ها تکرار می شوند و همان جوایز داده می شود و... 

رییسیان خاطرنشان کرد: من ضرورتی در برگزاری این همه جشنواره نمی بینم و به نظرم جشنواره داخلی و جشن خانه سینما با تغییرات اساسی کافی است و حتی جشنواره بین المللی ما جدی نیست.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار