پیشروی ارتش سوریه در روستاهای شمالی حمص و حما

نیروهای ارتش سوریه در حملات خود به مواضع تروریست‌ها در روستاهای شمالی حمص و حما، شماری از آن‌ها را به هلاکت رساندند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان،به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا،) نیروی هوایی ارتش سوریه حملات متعددی به مواضع تروریست‌های جیش‌الفتح در روستاها و شهرستان‌های شمالی حما شماری از عناصر تروریستی را به هلاکت رسانده و خسارات چشمگیری بر آن‌ها وارد آورد.

به گفته یک منبع نظامی سوری، جنگنده‌های ارتش سوریه مواضع تروریست‌ها در لطامنه، طیبه الامام، معان، عطشان، کباریه، قاهره، سکیک، کوکب، محیط کراح، وادی حسین و تل بزام را در شمال حما هدف قرار دادند.

 این حملات به انهدام شماری تانک، خودروی زرهی و مسلح و هلاکت چندین تروریست منجر شد.

در روستاهای شمالی وشرقی حمص نیز ارتش سوریه مواضع تروریست‌های جبهه النصره و داعش را هدف قرار داد.

به گفته یک منبع نظامی سوری، ارتش سوریه با کمین کردن علیه یک گروه تروریستی وابسته به جبه النصره توانست تمامی عناصر آن را به هلاکت برساند.

این کمین در مزارع ابوالغنز در شرق شهرستان تلبیسه در 13 کیلومتری شمال شهر حمص صورت گرفته است.

در روستاهای شرقی حمص نیز ارتش سوریه در عملیاتی ویژه در منطقه تلال‌الصوانه، مرکز تجمع تروریست‌های داعش  را هدف قرار داده و شماری از عناصر آن را به هلاکت رساند.

ارتش سوریه همچنین مرکز تجمع تروریست‌ها در منطقه درعا را به دقت مورد هدف قرار دادند و شماری از تروریست‌های جبهه النصره را به هلاکت رساند.

در این حملات، خمپاره‌اندازهای تروریست‌های جبهه النصره که با آن مناطق مسکونی امن را هدف قرار می‌دادند، منهدم شد.

یگانی از ارتش سوریه همچنین یک بلدوزر متعلق به تروریست‌ها را که با آن منازل مردم را تخریب می‌کردند در اطراف زندان غرز در بخش روستایی درعا هدف قرار داد.

در حملات ارتش سوریه به درعا 3 عنصر تروریستی از جمله "ملوح عایش" یکی از سرکرده‌های جبهه النصره که "الویه عمری" نامیده شده است در مسیر روستایی ایب-جدل به هلاکت رسید.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار