مهاباد؛

نجات معجزه آسای مرد جوان بوکانی از مرگ

مرد 38 ساله بوکانی با وجود فرو رفتن نیزه میلگرد در احشای بدنش ، بطور معجزه آسایی از مرگ حتمی نجات یافت.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، این مرد جوان بوکانی که در مغازه فرش فروشی با بدست گرفتن میگرد برای مرتب کردن فرش های آویزان شده مغازه خود بالای نردبان چوبی رفته بود ، هنگام بالا رفتن از نردبان چوبی ، نردبان از وسط نصف شد و مرد 38 ساله از ارتفاع بالا بر روی میلگرد سقوط کرد.

بر اثر این حادثه ، میلگرد از طرف ران چپ این مرد وارد بدن وی شد و از طرف راست وی از زیر بغلش بیرون آمد.

در پی این حادثه فرد مجروح همسایه ها را به کمک فرا خواند تا وی را به بیمارستان منتقل کنند ولی میلگرد وارد شده به بدن وی آن قدر طول داشت که امکان جا به جایی با خودرو میسر نبود و بر این اساس میلگرد را با اره آهن بری قطع و مجروح را به بیمارستان شهید قلی پور بوکان منتقل کردند.

مجروح بیش از 6 ساعت در اتاق عمل تحت عمل جراحی قرار گرفت تا میلگرد را که به صورت مورب وارد بدنش شده بود ، خارج کنند.

دکتر مهشید حمزه ای ، پزشک جراح وی می گوید : در این حادثه هیچ یک از اجزای داخلی بدن این حادثه دیده که میلگرد از کنار آنها عبور کرده بود ، دچار آسیب نشده و فقط قسمت کوچکی از روده وی دچار آسیب شده است.

متخصص جراح عمومی این بیمار اضافه کرد : این بیمار به طور معجزه آسایی از مرگ نجات یافت چرا که اگر این میلگرد به هر یک از اعضای وی از جمله استخوان فمور (ران) اعصاب سیاتیک در ناحیه نشیمنگاه و لگن آسیب می زد ، مریض بعد از بیرون آوردن جسم خارجی جان خود را از دست می داد.

بگفته دکتر حمزه ای این بیمار فقط در ناحیه روده دچار پارگی شده بود که ترمیم شده و در بخش آی.سی.یو تحت مراقبت و حال عمومی وی بسیار رضایت بخش است.

انتهای پیام/

برچسب ها: نجات ، معجزه ، آسای ، مرد ، جوان ، بوکانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.