بوشهر؛

رونمایی از تندیس شهدای خلیج فارس

تندیس شهدای خلیج فارس امروز در بوشهر رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه مستقر در بوشهر در این مراسم گفت : 16 مهر 66 سردار مبارزه با استکبار شهید نادر مهدوی به همراه 9 نفر از همرزمان خود پس از تجاوز شناورهای آمریکایی به آبهای سرزمینی در مقابله با آنها با تجهیزات اندک ولی سرشار از ایمان به خدای متعال هیمنه متجاوزان آمریکایی را شکست و عزت و اقتدار ایران اسلامی را افزون‌تر کرد.

سردار علی رزمجو افزود : پس از دستگیری تفنگداران آمریکایی در اطراف جزیره فارسی در خلیج فارس، شناورهای آمریکایی با احتیاط بیشتری در آبراه خلیج فارس تردد می‌کنند.

وی گفت: گلباران محل شهادت این حماسه آفرینان در اطراف جزیره فارسی محل درگیری شهدای خلیج فارس با آمریکا، برگزاری یادواره شهید مهدوی و همرزمانش در گلزار شهدای بوشهر و زادگاهش روستای بحیری از جمله برنامه های بزرگداشت شهدای حماسه خلیج فارس است.

سردار رزمجو افزود: نیروی دریایی سپاه در زمینه دفاعی دارای انواع سامانه‌های موشکی با بردهای مختلف، شناورهای موشک‌انداز، اژدرافکن، مین‌ریز، یگان تفنگداران با قابلیت جنگ‌های نوین و پدافندی، یگان‌های پروازی، سامانه پهپاد در سقف پروازی متفاوت است.

انتهای پیام/ ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.